Igrači na objavu reagirali sarkazmom i ne krivimo ih zbog toga.
U slučaju da ste zaboravili da je Valve nekada bio kompanija za izradu igara, stavit ćemo mali kronološki podsjetnik igara i igara koje su prisvojili kako bi se našle u njihovom portfoliu.
Kompanija je lansirana među zvijezde nakon što su proizveli Half-Life s pripadajućim ekspanzijama, zatim su uslijedili Half-Life 2, Counter Strike: Source, Day of Defeat: Source, Episode 1 za Half-Life 2, Portal, Team Fortress 2, Episode 2, Left 4 Dead, Left 4 Dead 2, Portal 2, CS:GO i na kraju Dota 2.
Nakon drugog nastavka Dote je počela velika stanka u proizvodnji zabavnog sadržaja i Valve se isprofilirao u pravu korporaciju, a glavni krivac po mnogima je digitalni servis Steam, koji je krenuo 2002. godine i od tada je postao definicija PC igranja.
Facebook stranica Valve Software Corporation je mirovala dugih 6 godina, a krajem 2017. i početkom 2018. godine je ponovno aktivna odnosno aktivna je onoliko koliko to obožavatelji vide svojim očima.
Zadnja objava je napisana 26. siječnja ove godine, a poručuje kako, između ostalog, Valve još uvijek radi igre. Što bi to moglo značiti i zašto baš sada na početku godine?
Ako se prisjetimo događaja početkom prošle godine gdje je glavni urednik Youtube kanala Valve News Network dobio priliku odraditi intervju s glavnim ljudima Valvea, uključujući Gabe Newella, onda možemo vidjeti kako je upravo sam Gabe izjavio da Valve aktivno radi na 3 nove igre. Što to znači 3 nove igre i imaju li one veze s prethodnim serijalima? To ostaje nepoznanica i nije u potpunosti razjašnjeno.
Danas, gotovo godinu dana nakon toga, Valve je opet aktivan u objavama i komunikaciji s preostalom bazom svojih korisnika, što bi moglo značiti da imaju nekakav opipljiv proizvod koji je spreman za prvu prezentaciju potencijalnim kupcima.
Znamo da se polako, ali sigurno približava vrijeme E3 sajma, a tih par mjeseci je dovoljno kako bi Gabe opet zauzeo svoje mjesto na E3 pozornici, posuo se pepelom i prezentirao igračima ono na čemu Valve trenutno radi.
Valve ima možda najbolje pripremljen teritorij za proizvodnju igara, imaju najveću vlastitu digitalnu platformu za izdavanje, imaju vlastiti grafički pokretač Source 2 i imaju ogromnu financijsku pozadinu za dugoročan razvoj igara bez dodatnih investitora. Međutim, Valve ima i Gabe Newella, čovjeka koji bez ikakvih problema može nekoliko godina otvoreno lagati igračima i pričati bajke bez pokrića.
U međuvremenu Valve je upravo objavio kako traže Level dizajnera za nove igre u razvoju. Traži se profesionalac u svom polju koji će aktivno surađivati s umjetnicima, programerima, animatorima i piscima u stvaranju kreativnog načina igranja koji je dosada krasio sve njihove naslove.
Ono što je nama zapelo za oko je spominjanje pisaca, što bi moglo značiti da se zaista radi o igrama koje su orijentirane na kampanju za jednog igrača. Svakako zanimljive vijesti i aktivno ćemo pratiti razvoj situacije.