FFA Awards 2015 | Najbolja akcija/avantura

Ubjedljivi pobjednik ovogodišnje kategorije za najbolju akciju/avanturu je…

U godini punoj nastavaka, ovih šest izabranih naslova koje je FFA zajednica izabrala predstavlja testament činjenici ne samo da su uspjeli ostati relevantni, već i u mnogim stvarima i nadmašiti prethodnike. Mnogi od izabranih su prošli kroz oluju kontroverzi, bilo da je to Batmanov skupi season pass i katastrofalan PC port, Syndicateova ostavština ili Konamijevo neprijateljsko ponašanje. Ali svi oni predstavljaju uzbudljiv gameplay u svjetovima koji nas pozivaju na istraživanje. Svi oni vrijedni su priznanja kao jedni od najboljih predstavnika najbolje akcijske avanture. A nominacije su sljedeće:

Prema zajedničkim glasovima FFA zajednice i redakcije, Dying Light, Ori i novi Assassin’s Creed, iako kvalitetni naslovi, nisu imali previše šanse da se približe pobjedniku ove kategorije.

Batman: Arkham Knight, kao završetak trilogije na kojoj je radio studio Rocksteady, u samom je vrhu akcijsko-avanturističkog žanra i samo proširivanjem i nadograđivanjem već provjerene formule postao je naslov vrijedan pažnje svakog igrača. Batmanov problem leži u preskupom Season Passu koji je mnogim igračima bio trn u oku, ali je cijelu priču začinila verzija za PC koja je izašla doslovno nezavršena i neigriva, a igračima koji su to željeli vraćen je novac koji su potrošili na igru. Dojam nije uspjela popraviti ni zakrpana verzija koja se na kraju mogla normalno igrati.

Veliku kontroverzu izazvao je Microsoft koji je doslovno platio vremensku ekskluzivnost igre Rise of the Tomb Raider za Xbox One i Xbox 360. Kako je broj vlasnika Xbox konzola na našim prostorima gotovo zanemariv, to se isto tako odrazilo malim brojem glasova za igru koju su rijetki imali prilike odigrati. S druge strane, riječ je o iznimno kvalitetnom naslovu koji svog suparnika nije našao u tada odgođenom Unchartedu, a nisu mu ni pomogle niti druge AAA igre objavljene u istom razdoblju (Fallout 4 objavljen je isti dan kao i nova Lara). Osvojena titula prve pratiteljice sigurno će Lari osigurati toliko željenu publiku u siječnju kad bi trebala izaći verzija za PC i kasnije tijekom godine za PS4.

Sve najbolje dočarava izjava jednog našeg člana.

Bistric: Glasam za MGSV. Da nije izašla za pogrešnu konzolu, glas bi dobila Lara.

Najbolja akcija/avantura 
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain postoji kao testament Kojiminoj kreativnosti čijoj je jedini takmičar igračeva mašta. Nema dobrog ili lošeg načina za igru jer postoji skoro neograničen broj načina kako se može pristupiti određenom scenariju. Kontrole su perfektne te u vlastitoj ligi jer navigacija terenom, pucanje neprijatelja s raznim vrstama oružja, bliska borba i ispitivanja neprijatelja teku glatko da bi kreirali briljantni sistem taktičkog stealtha. Karizmatični likovi poput Quiet i Skull Facea pomažu nam da se spojimo sa svijetom na emocionalnoj razini, dok su nas momenti poput krize na Mother Baseu ostavili bez daha. Usprkos svoj kontroverzi, Metal Gear Solid V je ponovo uspio da gledamo na stealth igre drugačijim očima i osjećamo se počašćenim što smo je imali priliku iskusiti.