FFA Awards 2015 | Najbolji umjetnički izričaj

FFA zajednica je odabrala pobjednika u kategoriji za najbolji umjetnički izričaj.

Ove godine smo mogli uživati u zaista impresivnim svijetovima i zanimljivim likovima. Neki od developera su zaista ostavili dušu u svojim radovima. Redakcija je u konkurenciju uvrstila sljedeće naslove:

Lara nije uspjela osvojiti niti jedan glas zajednice iako su nam developeri pružili predivan svijet u Rise of the Tomb Raideru. Igrači su mogli uživati u predivnom prikazu Sirije i Siberije. Umjetnici su stvorili ogroman svijet prepun lokacija impresivnog dizajna, a same grobnice zaslužuju posebnu pohvalu.

Ori and the Blind Forest je brojnim igračima ostao u lijepom sjećanju zbog predivne art direkcije, atmosfere i soundtracka. Ovaj zabavan platformer je prava audio-vizualna poslastica i prepun je fantastičnih lokacija.

Bethesda nas je opet oduševila sa svojim prikazom post-apokalipse. Poseban art stil 50-tih godina i fantastična glazba opet su pustoš učinili predivnom lokacijom za odmor igrača. Boston i okolica su dočarani uz mnoštvo boja iako sam tehnički prikaz i nije bio toliko sjajan jer se radi o zaista starom pokretaču. Zaista se nadamo da će do izlaska iduće igre Bethesda unaprijediti svoj engine.

Kojima Productions je poznat po najboljim umjetnicima u gamingu i u velikoj završnici Metal Gear serijala su sjajno odradili svoj posao. Igra pršti od atmosfere i sjajnog dizajna. Afganistan i Angola/Zaire su toliko uvjerljivo dočarani i fantastično dizajnirani, bilo s gameplay ili umjetničke strane, da je čista uživancija igrati ovaj naslov. Sve to je zaokruženo sjajnim soundtrackom.

Batman: Arkham Knight završio je na trećem mjestu. Rocksteady su se već proslavili kao majstori za Batman IP, pa je tako i završnica Arkham Trilogije sjano umjetnički realizirana. Sam Gotham je vrhunski dočaran. Fantastična atmosfera je sjajno prikazana kišom koja je jedna od najboljih što smo vidjeli do sada. Legendarni likovi iz Batman serijala su fantastično dizajnirani i Rocksteady zaslužuje svaku pohvalu za svoju viziju i art direkciju.

Veliki i predivan svijet Geralta je završio na drugoj poziciji. The Witcher 3: Wild hunt jedna je od onih igara koje će ući u gaming legende zbog svojeg dizajna, svijeta i fantastičnih likova; dizajneri su toliko detalja ubacili u svoju najveću igru. Rezultat je stvarno impresivan i vidi se koliko je pažnje i ljubavi CDPR imao za ovaj naslov.

Naš Chono7, stručnjak za Witcher serijal, rekao je sljedeće: “Višestruke lokacije od kojih svaka ima svoju zaseban art i svaka djeluje tako prirodno i uvjerljivo. Počevši od White Orcharda gdje imamo malo područje prepuno zelenila, voćnjaka, malih sela i rijeka. Velen kao ratom opustošeno područje opet kao mapa ima svoje zasebne lokacije poput močvare, Crow’s Percha, Oxenfurta, planinskog dijela s napuštenim kulama i velikim starim hrastom koji vizualno dominira područjem te neizostavnim Novigradom kao stvarno impresivnim glavnim gradom s isto tako svojim mikro-lokacijama. Mapa Skellige Islands kao skup nordijskih otoka gdje je svaki drugačiji zbog svojih klanova, a Ard i An Skellig predstavljaju centar lokacije. Snijegom pokriveni planinski vrhovi koji postepeno kroz gustu borovu šumu prelaze u niže raslinje sve do zelenog prostranstva prošaranog malim potocima i obojano sjevernim biljem živih boja. Kaer Morhen kao jedna od najljepših lokacija koje sam imao prilike vidjeti u igrama, predivan art planinskog puta koji uzduž mape vodi do utočišta witchera iz vučje škole. Od eksterijera do interijera sve odiše sjeverom. Hvala CDPR na ovom predivnom iskustvu i igrom koja je meni jedno veliko umjetničko djelo!”

Najbolji umjetnički izričaj
Bloodborne

Ipak, najviše glasova odnio je Bloodborne. Ovaj naslov je početkom godine prodrmao gaming svijet svojim prikazom i hardcore gameplayom i ostao jedna od najboljih igara ove godine. FromSoftware je već svima poznat po svojim fantastičnim svijetovima u Souls igrama, ali ovo što je Hidetaka Miyazaki stvorio je na potpuno novoj razini. Sama igra lako može proći i pod horor naslov zbog svojih tema i dizajna svijeta. Arhitektura svijeta i dizajn neprijatelja su prepuni gotičkih elemenata, a druga polovica igre nam krije još strašnije i fantastične dizajne inspirirane Lovecraftom. Upravo je ta kombinacija jedna od najboljih stvari u umjetničkom prikazu ovog naslova. Sami dizajni oklopa i oružja su izuzetno kreativni, a The Old Hunters ekspanzija nam je donijela još više takvog sadržaja i savršeno zaokružila ovaj naslov. Bloodborne je čisto remek-djelo.

Sve što trebate znati o FFA Awards i kako sudjelovati možete pročitati na našem forumu.