Premda će odbaciti tradicionalnu borbu na poteze, Final Fantasy XVI je prema prvim dojmovima novinara fantastično odradio tranziciju na akcijski orijentiranu borbu. Za usporedbe s DMC5 zaslužan je Ryoto Suzuki, a kako prenose novinari, FFXVI napravio je korak i u prezentaciji.
“Bilo nam je važno ispričati priču koja je cjelovita, od početka do kraja, i mislim da smo u tome uspjeli. Kako bismo to ostvarili, snimili smo preko 11 sati cinematičnih cutscena samo u glavnoj priči, a sve su glatko isprepletene u igraće iskustvo bez da prekidaju igranje”, novinarima je poručio producent Naoki Yoshida, zadužen za taj segment igre.
Pritom Yoshida spominje samo glavnu priču, što sugerira da će biti toga još kroz dodatan sadržaj. Ako uzmemo u obzir da će glavna priča Final Fantasyja 16 trajati oko 40-ak sati, kako tvrde developeri, toliko cutscena čini se pretjeranim, ali treba vidjeti kako će to funcionirati u praksi.
Prva prilika za to bit će nekoliko tjedana uoči izlaska u lipnju, za kada se planira izdavanje demoa. Demo će pokriti strogi početak igre, a ju odlučite kupiti, sav ostvareni napredak se prenosi. Final Fantasy 16 kao PlayStation 5 ekskluziva izlazi 22. 6.