Kao ni prethodne, Game Pass ni ove godine nije ostvario zacrtani planirani rast. Prošle godine cilj je izmaknuo za oko 10%, a ove godine za znatno više.
Kako je iščitao Axios i detaljnog i kompliciranog financijskog izvješća za prethodnu fiskalnu godinu. Microsoft je ciljao ukupan rast novih Game Pass pretplatnika za 73%, a ostvaren je tek rast od 28%.
Podsjećamo, Microsoft je jučer objavio izvješće za prvi kvartal nove financijske godine, koji je unatoč padu broja igrača te prodaje igara bio najuspješniji prvi kvartal u povijesti za Xbox. Međutim, pritom je izbjegao otkriti aktualan broj pretplatnika.
Dok je krivulja rasta bila strmija, Microsoft se nije libio iz kvartal u kvartal pohvaliti novim brojem pretplatnika, ali sada već 9 mjeseci posljednja poznata brojka je ona od 25 milijuna. Iako Microsoft tvrdi suprotno, brojni analitičari ponavljaju da to nije ni približno dovoljno za profitabilnost, posebno uz činjenicu kako je Microsoft odlučio sve svoje nove igre dodavati na Game Pass od prvog dana, te na taj način se odreći golemog djela kolača koji bi ostvarila klasična prodaja.
Slijedi poskupljenje
U tom smjeru ide i jučerašnja najava Phila Spencera kako će doći do poskupljenja konzola, igara i pretplate negdje poslije blagdana. Što je sada sasvim izvjesno, uzimajući u obzir da Xbox divizija ne ostvaruje rezultate u skladu s ulaganjima.
S druge strane, Microsoft možda pronađe spas u narednoj godini koja će biti prepuna first-party naslova. Od početka nove generacije konzola Xbox je jako razočarao dosadašnjom ponudom ekskluziva, odgode su definitivno utjecale na sporiji rast Game Pass pretplatnika, a poplava zaostalih i planiranih igara možda vrati chu-chu vlakić na trasu.