Tanka je crta između ludosti i genijalnosti!
Zamislite da Hrvatska Turistička zajednica koja je imala promašene promo kampanje recimo uzme SCUM za promociju kraja ili zemlje? Nezamslivo jer tko bi želio doći posjetiti takvu zemlju? E pa, očito tako ne razmišlja TZ West Virginije. Znate svi da je Fallout 76 smješten u West Virginiu, samo što je svijet Fallouta 76 raznesen nuklerakom, a svijetom ne lutaju zgodne žene ili muškarci, nego razne kreature koje su nastale djelovanjem radijacije! I kako onda promovirati svoj kraj nego uzeti Fallout 76 za primjer ljepota krajolika?
Lektorica mi ne da stavljati smajlije u tekst, ali ne znam kako ovo vama zvuči? U jednu ruku genijalno a u drugu hazarderski jer znamo svi da marketinške kampanje koštaju. Tko bi od nas 100 odlučio reklamirati svoj kraj/zemlju putem igre gdje se možete kupati, ali u radijaciji? To ja nazivam “razmišljanjem izvan kutije”. Ova kampanja mogla bi biti pravi pogodak, ali isto rezultirati i otkazima. Kako god, netko ima ogromnu hrabrost i na tome im samo mogu čestitati.
Your #AlmostHeaven adventure to @Fallout begins now. #Fallout76https://t.co/V0qdxWoM0A pic.twitter.com/mJJnssbyqM
— West Virginia Tourism (@WVtourism) 11. listopada 2018.
Neke od raznih kreatura koje su se našle u igri zapravo su nastale iz mitologije toga kraja, pa turistički ured planira educirati igrače i posjetitelje o tome. Pratimo razvoj situacije jer kampanja prava uskoro kreće. Fallout 76 izlazi 14.11. a vi već sada ako imate novaca možete posjetiti West Virginiu bez straha od radijacije! Ne moram vam ni reći da je dio interneta ovakvu kampanju prihvatio s oduševljenjem, dok se drugi pitaju kao da su iz naše zemlje – plaća li se ova kampanja iz džepa poreznih obveznika?