Ghost Recon Breakpoint biti će “Game as a Service” u punom smislu tog pojma. Sadržavati će čak 6 battlepassova, po dva za svaku od tri epizode dodatnog sadržaja koji bi u igru trebao stizati narednih godinu dana od izlaska.
Battlepassovi su besplatni, pa ćemo svakodnevnim igranjem misija po nasumičnom ključu dobivati po jednu od 50 nagrada. Ubisoft se pobrinuo da se nagrade ne dupliciraju, a pritom su obećali da aktivni igrači neće imati problema prikupiti sve nagrade iz battlepassa. Ipak, ako ih želite skupiti brže, možete pravim novcem kupiti boostere, ali to će biti moguće tek 2 tjedna poslije izlaska svake epizode. Dakle, good guy Ubisoft vas želi natjerati da prvo “prirodnim” putem dođete do svojih nagrada.
Sva oružja i njihovi dodaci će biti besplatni, odnosno može se doći do njih klasičnim igranjem i skupljanjem tzv. Skell Creditsa, ili korištenjem vlastitog novca kupovinom Ghost Coinsa.
Ghost Coine će zainteresirani koristiti za brže kupovanje oružja i dodataka, te za ekskluzivne skinove za vozila, oružja i lika.
Na kraju ćemo sumirati, pa zaključiti kako ni s ovom igrom Ubisoft nije pretjerao u smislu mikrotransakcija. Kroz battlepassove će se moći dobiti popriličan broj kozmetičkih itema, dok će pravi novac koristiti oni koji se žele dodatno istaknuti iz mase drugih igrača ekskluzivnom kozmetikom. Gameplay i gameplay elementi će za sve igrače biti fer i jednaki.