U nedavnom razgovoru za IGN, razvojni studio koji stoji iza Lord of the Rings: Gollum igre objasnio je kakvu vrstu igre možemo očekivati. Vodeći kreator igre Martin Wilkes iz Deadalica izjavio je: „ Igra kombinira stealth i parkour način kretanja.“ Za usporedbu je uzeo Prince of Persia franšizu, bez dionica borbe. Gollum će imati mogućnost tihog rješavanja neprijatelja, ali po svemu sudeći njegova sitna građa uvelike će utjecati na bilo kakav pokušaj borbe. „Svaka borba dolazi uz veliki rizik.“ objasnio je Wilkes.
Svijet Middle-eartha, kao i same igre, bit će podijeljen na levele i hubove. Nakon dolaska Golluma u novo područje, igrač će moći istražiti sve lokacije, a njihovo otključavanje ovisit će i o količini rješenih zagonetki, kojih bi trebalo biti mnogo. Takav dizajn levela omogućava igračima više od jednog načina za postizanje cilja.
Veliki dio igre bit će usredotočen na priču. Naracija će biti ta koja će vući igru kroz levele i imat ćemo opciju donošenja odluka između suprostavljenih osobnosti Sméagola i Golluma. Developer je objasnio kako te dvije strane malenog bića imaju različite želje i ciljeve, ali nije htio obrazložiti kako igračev odabir utječe na razvoj priče.
Poprilično je jasno kako Gollum neće biti akcijski orijentirana igra s pregršt ubijenih orkova. Deadalicova želja je da ostanu što vjerniji izvornom materijalu, a hoće li u tome uspjeti saznat ćemo iduće godine kada Gollum stiže na PS5, Xbox Series X i PC.