Google ulazi na tržište konzola i konkurira PlayStationu i Xboxu

Google okuplja velika imena industrije, odriješuje kesu i misli sasvim ozbiljno.

Već neko vrijeme se u kuloarima šuška kako ekipa iz Googlea želi uskočiti u sve više rastuće gaming tržište. Ako bi neka velika kompanija, što kapitalom što ljudstvom, bila sposobna za takvo nešto, to je onda Google. Uz možda Amazon, koji je već ušao na tržište s akvizicijom Twticha, te otvaranjem, zasad, nekoliko manjih studija za koje je još uvijek ne poznato na čemu rade.

Kako javlja Kotaku, a čije informacije stižu kombinirano iz različitih izvora tokom posljednjih nekoliko gaming sajmova i konferencija, ljudi iz Googlea naveliko traže iskusne ljude iz industrije, pa se priča čak i o akviziciji nekih velikih developera. Kako bilo, jedna osoba koja je vodila i Sony i Microsoftove gaming divizije – Phil Harrison, u Googleu je još od početka godine, i zasigurno se puno toga vrti oko njega.

Prototip Googleove konzole od prije 5 godina, a koja nikad nije zaživjela.

Dok se konkretno spominje i klasična hardverska konzola, navodno je u visokom stupnju razvoja servis za streamanje igara kodnog imena Yeti, a koji bi trebao ponuditi ono što već sada PlayStation Now ili Nvidia’s GeForce Now nude svojim pretplatnicima, gdje se u utrku uskoro uključuju i Microsoft i Electronic Arts svojim servisima.

Ipak, kako razvoj telekomunikacijskih usluga u svijetu još uvijek nije toliko odmakao, pa je velika većina svijeta povezana nedovoljno kvalitetnom infrastrukturom za lagodno streamanje igara, sasvim je moguće kako će Google svoj ulazak u industriju započeti klasičnom konzolom, koja može i ne mora biti vezana za Android, a koja će, uzimajući u obzir milijarde dolara koje kompanija ima, zasigurno imati sasvim dovoljno atraktivnog softvera kako bi privukla svoju publiku.

Definitivno je samo jedno, Microsoft, Sony i Nintendo neće još dugo biti jedini igrači na tržištu konzola. “Kolač” je sve bogatiji novcem, trendovi se šire i sve više ljudi na planeti se igra na konzolama, što vide i drugi veliki tehnološki giganti, koji, ne trebate ni sumnjati, žele svoj dio “kolača”.