“Half-Life: Alyx je punokrvna HL igra, dug je kao i dvojka, odlična borba, dizajn levela i priča…”

Geoff Keighley je jedan od najpoznatijih novinara u gaming industriji i voditelj “oskara” gaming industrije – The Game Awardsa. Upravo on je posljednjih godina potajno posjećivao Valve studio te je imao kompletni pristup danas najavljenom Half-Life: Alyxu o kojem i snima dokumentarni film Final Hours.

Nakon prvog prikaza igre Geoff se pohvalio na Twitteru kako je već imao priliku odigrati kompletnu igru. Trebalo mu je preko 15 sati, a usput je pohvalio i gotovo svaki aspekt igre.

Geoff je pustio i 20-minutni intervju s Valve zaposlenicima gdje su diskutirali o tome kako je nastao Alyx. Ekipa iz Valvea se odlučila za Half-Life kao VR naslov nakon što su 2016. izdali vlastiti VR headset, da bi zatim uslijedile “gdje je velika VR igra” kritike .

E pa eto vam VR igre. U razvoju je skoro 4 godine i nikad je nećemo igrati kao klasičnu igru mišem i tipkovnicom. U intervjuu je jedan od developera izjavio kako je nemoguće programirati toliko tipki samo za otvaranje vrata. Fizika svakog predmeta je kreirana posebno za VR. Dakle, slično kao i 2004. godine kao što je HL2 pomicao granice fizike u igrama, to će 2020. raditi Alyx. Nadamo se da nije samo PR pretjerivanje.