S novom generacijom konzola, višestrukim skokom u snagama procesora i svim blagodatima SSD-ima koji konačno postaju gaming standard dogodit će se svojevrsna prekretnica u gaming industriji. Developeri, ali prije svega dioničari i ulagači imati će izbor. Hoće li svu tu novu hardversku snagu uložiti u grafičko i fizičko poboljšanje svjetova kakve imamo, ili će širiti svjetove unedogled.
U više navrata smo na portalu prenosili izjave različitih ljudi u industriji koji tvrde kako s novom generacijom konzola neće biti željenog skoka jer će se developeri ulijeniti, a dodatna snaga koristiti na još veće svjetove i čisto pumpanje objekata.
Detalji ili veličina?
Sada se javio i Tymon Smektala koji je za službeni Xbox magazin otkrio svoje razmišljanje u suprotnom smjeru.
“Nisam siguran da će svjetovi biti veći. Mislim da će se promijeniti vjernost i detaljnost svega. Mislim da ljudi ne žele još veće svjetove, žele detaljnije svjetove veće kvalitete, žele biti uživljeniji u sve ono što ih okružuje. Već sad nije teško kreirati ogromne svjetove učitavajući sadržaj kako se igrač kreće. Dakle, dok se krećete igra učitava dodatan svijet oko vas, što omogućava kreiranje velikih svjetova koji ne utječu previše na performanse. Ono što utječe na performanse je broj NPC-eva i njihova raznolikost, kako se ponašaju i broj dodijeljenih im animacija. Unaprijeđenja naredne generacije omogućit će nam da idemo više u tom smjeru. To je naš cilj u studiju, želimo kreirati igre iz prvog lica smještene u velike svjetove s iznimno detaljnom grafikom u koje će se igrači više uživjeti, kao da su stvarno tamo.”
Ukratko, svjetovi iste veličine, ali detaljniji, s više NPC-eva koji će biti pametniji i raznoikiji. Prve rezultate vidjeti ćemo već s Dying Lightom 2 koji negdje prvom polovicom 2020. stiže na PC, PS4 i XONE, a zatim i na PS5 i XBOX X jednom kad oni izađu.