Igranje na PC-ju cvjeta

Ne tako davno AAA naslovi zaobilazili su PC. Kao platformi se predviđala budućnost podređena konzolama, a danas igranje na PC-ju nikada nije bilo popularnije.

Uspjeh borbe s piratstvom podignut je na veći nivo, a istovremeno jednostavnost i praktičnost igranja na PC-ju znatno je odmaknula od onoga što smo imali prije 10-ak godina. Širenju na mase kumovali su i optimiziraniji grafički pokretači, nove digitalne trgovine s jeftinim ili besplatnim igrama, a naposlijetku i sam Steam – pokretač PC gaminga koji je pod utjecajem konkurencije postao još bolja platforma.

Komponente nikad skuplje, igrači nikad masovniji

Masovnost igranja na PC-ju nikada se nije bolje ocrtavala nego u ovom mjesecu, jednom od najboljih uopće, a koji je iznjedrio čitav niz novih hitova. Lost Ark je MMO kojeg igraju svi, Elden Ring je souls igra koja se na PC-ju po popularnosti probila u granice mainstreama, Dying Light 2 je novi poljski hit, a Total War: Warhammer III je, kako bi rekao jedan naš komentator na fejsu – “igra koja nije za djecu”.

Svima njima svojstveno je to da su izašli ovaj mjesec te da je sve njih u nekom trenutku igralo više od 100 tisuća igrača istovremeno. Steam Charts je izbrojao ove maksimalne brojeve igrača:

Čak 2 od 5 naslova svojstveno je i to da su PC ekskluzive, samo u ovom trenutku Steam broji blizu 25 milijuna online igrača, a povijest ne pamti da je jedan mjesec iznjedrio ovako popularnih 5 naslova na Steamu. Igranje na PC-ju zaista cvjeta. I to u vremenu kada zbog pretjeranih cijena hardvera igranje nikada nije bilo nepovoljnije.