Indiana Jones igra trebala je izaći na PS5, a onda je Spencer odlučio da to “neće koristiti Xbox zajednici”

Nadolazeća Indiana Jones igra trebala je biti multiplatform naslov, barem je takav dogovor Disney sklopio s Bethesdom kada joj je dopustio koristiti popularni IP, obznanjeno je na suđenju američkog FTC-a i Microsofta.

Bethesdin Pete Hines otkrio je kako je plan bio isporučiti Indiana Jones igru na PC, Xbox i PlayStation, međutim, nakon što ju je kupio Microsoft za 7,5 milijardi dolara, uslijedili su pregovori o izmjeni ugovora. Tako je Indiana Jones igra postala Xbox konzolaška ekskluziva te će izaći prvog dana na Game Passu.

“Loše za Xbox je to da veliki postotak od prodaje Indiana Jonesa neće izravno koristiti Xbox zajednici”, napisao je Phil Spencer u internoj komunikaciji početkom 2021., nakon čega su uslijedili pregovori s Disneyem. Pitanje Indiane Jonesa potegnuo je FTC kako bi pokušao dokazati da je Microsoft spreman ograničavati igre s PlayStationa, premda u javnost šalje suprotne poruke. Pokušava se stvoriti teza da je isto spreman napravit i s igrama Activision Blizzarda.

Bethesdin Hines na sudu je branio Spencera i Microsoft. Ekskluzivnost za Xbox mu paše. Kaže da će smanjiti vrijeme razvoja igre, a rad na licenci ovakvog tipa ionako je dovoljno stresan i sam po sebi produžuje razvoj, budući da za svaku kreativnu odluku mora tražiti dopuštenje vlasnika prava. “Iskreno, svidjela nam se ideja o Game Passu i broju igrača kojeg možemo imati”, kaže Hines.

Inače, Indiana Jones igra MachineGamesa (Wolfenstein) najavljena je teaser trailerom još prije dvije godine. Na pitanje o platformama, a u kontekstu Microsoftove kupnje Bethesde, Phil Spencer je odgovorio kako to tek treba odlučiti te se odluke donose o svakoj igri pojedinačno. Međutim, izgleda da je odluka o ekskluzivnost donesena još i prije najave igre. Potvrdu o platformama tako smo dobili tek sada, na sudu.