Sony je ipak ostao dosljedan.
Dok je Microsoft svakako imao svoje prste (čitaj: vreće novaca) u tome zašto je Player Unknown’s Battlegrounds na konzolama svoj debi ostvario upravo na Xboxu One, CEO PUBG Corpa Chang Han Kim postavio je novo svjetlo na cijelu priču.
Tako je Han Kim u intervjuu za Invenglobal istaknuo kako je njegova velika želja, kao i želja njegove kompanije, ta da PUBG svjetlo dana ugleda na svim aktualnim platformama. Međutim, na početku njihove konzolaške avanture Sony nije želio ni čuti za nedovršenu igru na svojem servisu. Naime, Sony je i u slučaju PUBG-a ostao dosljedan, pa nije dopustio izdavanje nedovršene igre na svojem servisu, fokusirajući se na kvalitetu za igrače na njihovoj platformi. Tako su neke igre, čak i šest mjeseci od naočigled dovršavanja razvoja provele u Sonyjevom procesu certifikacije, dok se nije ispeglalo sve što se ispeglati trebalo.
Prvo treba dovršiti igru na Xbox One
S druge strane Microsoft, kao i Valve sa Steamom, na svojoj platformi omogućuje izdavanje nedovršenih igara kroz early access program, što je bio poticaj PUBG Corpu i Blueholeu da svoju igru izdaju upravo na Xboxu. Tako danas imamo PUBG koji je često neigriv na Xboxu One, dok je na Steamu situacija u ovom trenutku drastično bolja, međutim, i dalje je to nedovršena igra s jasnim problemima.
U situaciji kakva danas jest, Han Kim je dao do znanja kako će se prije izdavanja igre na ostalim platformama pobrinuti da igru zaista i dovrše na Xboxu One. Dakle, idućih mjeseci ništa od PUBG-a na PlayStationu 4, dok je ipak realno za očekivati kako će on i osvanuti na toj konzoli negdje u drugoj polovici ove godine.