Ispriku za The Lords of the Rings Gollum navodno je napisao ChatGPT

Slično kao i kod najboljih igara godine, gužva je i na onom drugom kraju liste. Konkurencija je i tamo žestoka, ali najgora igra godine, barem po ukupnoj ocjeni kritičara je The Lord of the Rings: Gollum. Studio Daedalic ubrzo nakon katastrofalnog izlaska je zatvoren, a sada su njegovi bivši zaposlenici progovorili o onome što se događalo.

Temu je istražio popularni njemački Youtube kanal GameTwo čije voditelje je, kao i nas, zanimalo kako se od pustih obećanja i visokih ambicija dogodi jedna ovakva igra. Igra nedovršena u svakom smislu riječi. Jedan od developera koji je odlučio istupiti u javnost požalio se na premali budžet. “Imali smo ljude koji su developeri 10, 15 i 20 godina i bili su dobri, ali ne mogu izvoditi čarolije jer novca nije bilo”, navodi jedan od njih.

Daedalicov budžet iznosio je oko 15 milijuna eura, premalo za jednu ambicioznu igru poput ove. Kao primjer navodi scenu razgovora dva bitna lika u igri, kojeg je Gollum prisluškivao. Razgovor je snimljen, ali nije animiran, pa su stavili Golluma da kao gleda kroz prozor, a igrači nikada nisu vidjeli likove koji pričaju što je bio prilično zabavan meme u svibnju ove godine.

Nisu stigli napraviti animacije

Također, mehanika sukoba Golluma i njegovog alter ega Smeagola, koji bi u određenim dionicama igre trebali donositi odluke, nikada nije dovršena. Premda su razgovori ispred dvije osobnosti snimljeni i trebali su djelovati kao u filmovima, pred igrače su samo postavljene linije teksta s odlukama.

Poslije izlaska igre, timu se nitko više nije javljao. Developeri su potom na svoju ruku nastavili raditi na zakrpama, međutim ne zadugo, jer studio je uskoro zatvoren, a Daedalic će nastaviti djelovati kao izdavač. Studiju na koncu nije ostalo ništa drugo nego se ispričati za loš proizvod, a kako za GameTwo navode dva developera, napisan je ChatGPT-om. Je li zaista? Procijenite sami.