Sony je potvrdio čak 10 live service igara u naredne 4 godine

Sony je rano jutros održao konferenciju za ulagače kojima je prezentirao prodajne rezultate za treći kvartal fiskalne 2021. godine te se usput osvrnuo na recentna događanja i budućnost PlayStationa.

Ako nekome i da nije nije jasno zašto je Sony kupio Bungie, predlažemo ova dva teksta. Prvi je komentar glavnog urednika, a drugi je objašnjenje šefa PlayStationa netom nakon objave akvizicije Bungieja.

Sony misli ozbiljno s live service igrama

Nije nepoznanica da matični PlayStation studiji imaju oko 15 igara u razvoju. S velikom sigurnošću možemo pretpostaviti da ove godine izlaze novi God of War i multiplayer igra na kojoj radi Naughty Dog. Za ostatak postave možemo samo nagađati, no na jutrošnjoj konferenciji Sony je ulagačima sam potvrdio razvoj čak 10 live service igara. Pritom je naglašeno kako nastojanje ulaska u multiplayer vode neće oslabiti snažnu ponudu naslova za jednog igrača, čija ponuda će ostati jednako brojna, a na multiplayeru će raditi drugi studiji.

Prilična je to brojka za žanr koji zahtjeva planiranje mjesecima i godinama unaprijed, jer temelj live service naslova je održavati ih svježima i zanimljivima na dugi period. Nešto što uspješno radi Bungie s Destinyjem 2, stoga nam je jasnija Sonyjeva akvizicija. Mnogi su se opekli na live service modelu, a Anthem i Marvel’s Avengers najveći su primjeri što sve može otići po krivu kada se on krene provoditi na silu.

Trebamo li se bojati scenarija u kojem PlayStation zapostavlja single player naslove? Apsolutno ne. Sony će ih raditi i dalje, jednako ili više, ali nadalje očekujemo više različitih žanrova i stilova igara. Sony je shvatio da za tango nije dovoljno ulagati u samo jednu vrstu igara, već je za tango potrebno dvoje. Kako bi mogao i dalje isporučivati vrhunske single player naslove čiji troškovi razvoja su otišli u nebo, Sony mora pronaći dodatan izvor prihoda. Odlučili su da će to biti multiplayer live service igre.