Iza najgore igre ove godine stoji tužna priča

Svi smo ranije ovog tjedna požurili ismijati igru Skull Island: Rise of Kong. Po cijeni od 40 eura, izdan je naslov koji vizualno izgleda poput lošijeg PS2 projekta, a ništa bolji nisu ni gameplay elementi. Međutim, pozadinska priča ukazuje da nije moglo bolje čak ni kod nekog boljeg tima.

Kako javlja The Verge, Rise of Kong bio je u razvoju samo jednu godinu i to kod manjeg tima s jako malim budžetom. GameMill, izdavač poznat po izrabljivanju licenci, ponadao se brzom povratku uloženog novca i dao je čileanskom studiju IguanaBee samo godinu dana za razviti i isporučiti naslov.

Anonimni zaposlenik Vergeu otkriva kako je razvoj započeo početkom lipnja prošle godine, a morao je biti završen početkom lipnja ove godine. Pritom je izdavač davao limitirane informacije o tome kakva igra mora biti, a naknadne zahtjeve nije pratio budžet. Studio se zapravo zatekne u talačkom položaju, ovisan o novcu kojeg ni nema. To je, vidi se na uzorku drugih igara izdavača GameMill, standardni obrazac ponašanja u obliku izrabljivanja malih studija za brzi profit.

Da IguanaBee može bolje dokazao je prošle godine s igrom What Lies in the Multiverse koju je razvio u suradnji s Voyager studiom, da bi igra kasnije pokupila brojne nagrade i sjajne ocjene s prosjekom od 85 na Metacriticom te 94% pozitivnih ocjena na Steamu.