Kreatorica Assassin’s Creeda Jade Raymond osnovala je novi studio i radi na PlayStation ekskluzivi

Glavno pitanje koje ćemo malo u šali pitati Sony je: “Jeste li vi kompanija koja će dopustiti gospođi Jade Raymond da konačno završi jednu igru?”

Junakinja ove priče, Jade Raymond je osoba koja je u zadnjih nekoliko godina zaista prošla kompletan put kapitalističke i korporativne tržišne utakmice koja ju je koštala dva velika posla u dvije velike korporacije. Jade Raymond se definitivno proslavila u Ubisoftu gdje je bila jedna od dvoje ljudi zaslužnih za stvaranje Assassin’s Creeda.

Jade je nakon nekoliko godina u Ubisoftu prešla u EA koji ju je postavio za šeficu EA Motive studija. Nažalost, u Motiveu nije dobila priliku završiti svoju Star Wars igru, a slična situacija dogodila se i s Google Stadiom. Jade je tu dobila još veću funkciju i krenula je kao šefica svih Google Stadia first party studija. Svi znamo kako je to završilo.

U nove pobjede uz podršku PlayStationa

Nakon dva prilično velika neuspjeha, Jade se odlučila otvoriti svoj vlastiti neovisni studio – Haven Entertainment Studios. Studio je odmah na početku dobio najboljeg mogućeg partnera u vidu PlayStationa. Naime, Jade i Haven studio već su počeli rad na novoj PlayStation igri o kojoj još neko vrijeme nećemo ništa znati jer je razvoj tek na početku.

“Bilo je ovo jako teških 12 mjeseci. Pandemija, socijalna nepravda i gubitak posla za puno meni dragih ljudi i mene samu. Danas želim najaviti novi Heaven studio za kojeg želimo da bude raj za developere koji tu rade i igrače koji će igrati naše igre. Sa zadovoljstvom mogu otkriti da radimo na novoj igri za PlayStation platformu. Njihova (Sonyjeva) predanost izvrsnosti nema premca.

Jade Raymond

Mi smatramo da je ovo odlična vijest za sve PlayStation igrače jer neosporno je kako Jade posjeduje ogroman talent i viziju. Samo joj netko treba dopustiti da konačno izbaci dovršenu igru. Teško da je mogla pronaći boljeg partnera od PlayStationa.