Još uvijek nitko nije dostigao hardcore lvl 100 u Diablu 4. Zbog glitcheva i rušenja igrači ostaju bez likova

U prvim minutama petka krenula je velika utrka u Diablu 4. Naime, brojni hardcore igrači Diabla okušali su se u natjecanju tko će prije doći do stotog levela u Hardcore modu s uključenim permadeathom. Zašto? Osim prestiža, tu je i Blizzardova odluka da ovjekovječi prvih 1000, čije ime će ugravirati u statuu Lilith.

Prvi na svijetu, na normal težini, to je uspio streamer Rob2628 nakon 54 igranja, međutim, permadeath svojstvo najtežeg načina igranja igračima značajno otežava poduhvat. Naime, kako piše PC Gamer, bugovi i tehnički problemi pokazali su se većim izazovom od samih demona.

Brojnim istaknutim profesionalnim igračima tako na putu staju relativno česta smrzavanja čitave igre ili samo likova, ne ostavljajući im ništa drugo nego li prekinuti igranje. U nekim slučajima, s obzirom na always online prirodu Diabla 4, po ponovnom pokretanju likovi se pronađu na istoj poziciji i mogu nastaviti igranje, međutim, najčešće se dogodi smrt lika i kretanje ispočetka.

Liquid Maximum se kao jedan od istaknutijih igrača nakon 18 sati igranja zaustavio na 52. levelu sa Sorceressom. Kaže, zasad nema namjeru kretati ispočetka samo da bi se ponovilo isto. Međutim, Maximum nije jedini. Ako posjetite #Diablo4Hardcore na Twitteru, vidjet ćete čitav niz igrača kojima se dogodilo slično poslije XY sati igranja.

U trenutku pisanja ovog teksta još nijedan igrač nije ušao u vječnost, a kako stvari stoje, vjerojatno ni neće tako skoro. Naime, osim skilla kao najbitnije sposobnosti onih koji se uopće usude pokušati, iznimno bitno je usporedo pratiti tuđa iskustva te planirati poduhvat uz zaobilaženje zglitchanih questova i drugih varijabli koje potencijalno mogu srušiti igru.

AŽURIRANJE:
Nekoliko sati nakon objave teksta, imamo prvog igrača sa stotim hardcore levelom. To je igrač cArn_ s Barbarian klasom.