Vijesti

Kako je H1Z1 pokorio PlayStation 4

Tresla se brda, rodio se miš – tako kaže stara narodna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Poslovica je to koje se prisjetilo mnogo ljudi kada je otkriveno da Daybreakers radi na H1Z1 verziji za PS4. Naime, nakon silazne putanje koju je PC inačica trpjela, nitko nije vjerovao da će konzolaška, točnije PS4 verzija, postići neke značajnije rezultate. No Daybreakers studio nije se dao pokolebati i hrabro je zakoračio i u svijet konzola.

dims.jpg

Ekipa žuri na bosanske ćevape!

Što je zapravo H1Z1?

Za onu manjinu koja nije upoznata s ovom igrom, moramo razjasniti kako ovdje pričamo izričito o battle royale modu koji je pokorio svijet svojim nastankom. Upravo je H1Z1 jedan od začetnika tog moda i glavni krivac za ludost i ovisnost koja trenutno hara u gaming industriji. Developer, očito inspiriran filmom Šojka rugalica ili originalnim japanskim battle royale uratkom, odlučio je u H1Z1 ubaciti multiplayer način igranja nazvan King of the Kill. Radi se o klasičnom battle royaleu. 100 igrača nasumično slijeće padobranom na pustu mapu s ciljem brzog opremanja različitim naoružanjem i borbe do smrti. Zadnji preživjeli je pobjednik (kralj killova). Naravno, pritom moraju paziti i na smrtonosni plin koji ih gura u određeni krug te zapravo onemogućava bezvremensko kampiranje i izbjegavanje borbe. 

Popularnost H1Z1 bila je na vrhuncu kada se zapravo jedan od developera odlučio odvojiti od tima i osnovati novu battle royale igru s vlastitom vizijom. Ta igra zove se PUBG i možemo bez dlake na jeziku reći da je zapravo bila tihi ubojica ne samo H1Z1 nego i ostalih multiplayer naslova na PC-u. Studio Daybreakers radio je i dalje marljivo na osvježavanju H1Z1, no skupocjeni turniri te popularni streaming nisu mogli spasiti igru od laganog poniranja. Igrači su postali zaluđeni PUBG-om koji je zapravo u svemu nadilazio originalni H1Z1 battle royale mode.

H1Z1_-Battle-Royale_20180524212038.jpg

Čekati žrtvu ili požuriti otvoriti airdrop?! Koja je vaša taktika?

No, pošto je Microsoft otkupio ekskluzivna prava na PUBG, koji se ionako vrtio katastrofalno loše na njihovoj Xbox konzoli, ekipa iz Daybreakersa odlučila je plasirati H1Z1 na PlayStation 4. Na dotičnoj konzoli jedina konkurencija bila je u vidu Fortnitea, koji je ipak puno drugačiji stil battle royale igre te se često ni ne svrstava u isti koš. Zbog limitiranosti sporog baratanja kontrolerom i nedostatkom multifunkcija, developeri su obećali potpuno novi H1Z1 battle royale naslov prilagođen konzolaškom načinu igranja. Dok su neki igrači bili uzbuđeni, više je njih povodom toga ipak bilo skeptično. 

Slušaj igrače i dobro ti bude

22. svibnja ove godine H1Z1 je ugledao svjetlo dana na PS4 konzoli. Igra je stigla u vidu otvorene bete, besplatne igre za testiranje. Da je Daybreakers učinio savršen potez, pokazuje činjenica da je u roku 24 sata od lansiranja bete igru zaigralo 1.5 milijuna igrača diljem svijeta. Kako je vrijeme prolazilo broj igrača se dizao u nebesa, a studio Daybreakers zadovoljno je trljao ruke i smišljao sljedeći potez.

PREVIEW_SCREENSHOT2_165688.jpg

King Kong mu nije ni do koljena!

Naravno izlazak igre u beta testiranju popratili su i mnogi problemi. Serveri su bili nestabilni, neke opcije zaključane, igra se često rušila, grafika je bila maglovita i siromašna, bilo je problema s pozivanjem suigrača u zajednički lobby, itd. Usprkos svemu igra je bila odlično prihvaćena od strane vlasnika PlayStationa, a Youtube krcat sa streamovima. Daybreakers je shvatio da je uhvatio zlatnu koku i da ju mora dobro maziti i paziti kako bi nesla zlatna jaja.

Rezultat toga bila su ažuriranja zakrpe na tjednoj bazi koji su od siromašne battle royale igre stvorili zarazno iskustvo i poštenog konkurenta snažnoj zajednici igrača Fortnitea Sonyjevoj konzoli.

Slijede neke od najvažnijih promjena:

  • nestabilne servere i aljkav lobby sistem zamijenilo je kvalitetno brzo pokretanje igre te laka povezivanja sa suigračima
  • početnu mutnu maglu i siromašne boje zamijenila su 4 različita dnevna vremenska razdoblja, pa je tako sunce obasjalo planine, a cvrkut ptica pozdravljao je igrače u svakom prolasku kroz šumske prostore
  • „instantno“ ubijanje protivničkih timova zamijenjeno je padanjem protivnika na pod te bespomoćno puzanje i čekanje da ga suborci ponovo vrate u život (klasično nazvan revive sistem)
  • izbalansirana su različita oružja te dodana nova
  • vozila su počela brže trošiti gorivo te biti slabije otporna na štetu, čime je djelomično izbjegnut kasniji fuck-fest s automobilima te pojačan naglasak na borbu prsa o prsa

Mogli bismo nabrajati od sutra do jutra, no najvažnija poanta svega je da su igrači kritizirali i ukazivali na greške te davali savjete, a developeri su vjerno slušali korisnike i popravljali igru temeljem nastalih kritika.

41297918335_0554b52119_h.jpg

Policijsko vozilo s dovoljno goriva blago je koje se ne propušta.

Besplatno, a ipak donosi bogatstvo

Iako je igra, baš kao i Fortnite, bila besplatna, zarada je u ured studija Daybreakers stizala pomoću kozmetičkih lootboxeva. I tako, pomislili bi svi, kako su ovdje developeri zapravo zaribali stvar te kako neće biti kruha od toga. No, dokazalo se upravo suprotno. Kako se zajednica igrača H1Z1 na PS4 konzoli popela na nevjerojatnih 10,4 milijuna, zarada je bila neminovna. Zamislite samo da je jedna trećina, što je i dalje cca 3 milijuna igrača, zapravo kupila neke kozmetičke lootboxeve ili outfite u igri. Shvaćate li o kakvim se tu novcima i ogromnoj zaradi zapravo radi? 

501.jpg

Ekipa je spremna za službeni izlazak, a vi?

Službena verzija i svjetla budućnost

I tako, vrijeme je prolazilo, a igra je postajala sve popularnija. Želje igrača su se naravno povećale te se svakih tjedan dana u vrijeme izdavanja novih updejta očekivao neki pomak u samoj igri. Ovaj četvrtak, kao i svaki dosad, pratio sam budnim okom profil developera na Facebooku. Naime, svakog četvrtka, na njihovom profilu osvanu promjene koje će uvesti novi update. No, ovog četvrtka stigla je jedna neočekivana stvar. Update je na čuđenje svih izostao, ali je zato stigla mnogo veća i uzbudljivija vijest. Developeri su objavili da igra napušta beta testiranje i da 7. kolovoza ove godine izlazi u vidu službene verzije.

43602501581_ed14a7c596_h.jpg

Neke od novosti koje nas očekuju u službenom izlasku igre

Naravno, izlazak službene verzije obogaćen je raznim novitetima koje će ona donijeti. Neke od njih su uvođenje Battle Passa, sistema rangiranja, novih outfita, dolazak dinamičnih vremenskih uvjeta, novih oružja i sličnih toliko nam dragih sitnica. Igra će i dalje biti besplatna, jedino će se naplaćivati Battle Pass i, naravno, sama kozmetika. Nas posebno zanima i povratak Proxy chata kojeg su developeri maknuli u open beti te još nekolicina ostalih detalja. Daybreakers nas dosad nije razočarao, stoga nemamo razloga sumnjati u dobre stvari vezane uz ovu igru u bliskoj budućnosti, a ako želite saznati više o samoj konačnoj verziji igre koja će svjetlo dana ugledati 7.8., pratite portal FFA.hr i naš YouTube kanal.

U čast toga autor teksta odlučio je odigrati pokoji game, pa se možete u svoje oči uvjeriti koliko je sama igra u kratko vrijeme napredovala. Uživajte!

https://www.youtube.com/watch?v=1OgbSZ4bZkE&feature=youtu.be

 

Povezano