Vijesti

Kakvu god kritiku vi gameri imali, Bethesda vas neće slušati jer ju nije briga

Bethesda se polako ali sigurno pretvara (ako već nije u potpunosti) u tip tvrtke kao što je Electronic Arts.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Istini za volju, gameri znaju biti razmaženi po pitanju nekih stvari i sposobni su od muhe napraviti slona ne uzimajući u obzir što se sve događa u pozadini pojedine razvojne ili izdavalačke tvrtke prilikom dolaska njihovih omiljenih igara na tržište. I to je donekle u redu, jer oni to ne trebaju znati. Iz poslovnog aspekta, na njima je samo da takav rad pravodobno “ocjene” svojim dolarskim glasovima. Ali tvrtka koja uglavnom odbija slušati želje njihovih fanova je sama kriva ao u njihovoj percepciji postane negativna kao gorespomenuti Electronic Arts (ili možda Square Enix, Ubisoft itd.).

Ako pratite gaming scenu, znate da što se Bethesde tiče da gamerima idu na živce ove stvari:

  • Portanje Skyrima za svaki komad elektronike koji ga može pokrenuti (vjerojatno će se isto dogoditi i s Doomom ili možda Wolfensteinom)
  • Pompozno najavljivanje toga na velikom događaju kao što je E3
  • Gdje je, dovraga, The Elder Scrolls VI?

Uzalud gamerima sve kada Bethesda sluša, ali ne čuje. Pete Hines, marketinški PR stručnjak, na sve brojnije kritike fanova glede Skyrima, Dooma i ostalih kaže “kako smo svjesni toga, ali takve kritike neće definirati to što radimo. Radit ćemo ono što smatramo da je najbolje za naše igre, jer to je u suštini sve što ja mogu kontrolirati.”

U obranu svojih kolegaa iz razvojnog tima, Hines nadodaje kako oni nisu “uslužni aparati za piće gdje mi gameri pritisnemo gumb te nas posluže željenim pićem. Oni žele biti u mogućnosti održati kreativnost, isprobati neku novu ideju ili nešto sasvim drugo, a ne raditi jedno te isto.”. Time kao referencu uzima Guerilla Games koji su se odmaknuli od Killzonea kako bi napravili odličnu igru Horizon Zero Dawn. Dodatna referenca je Naughty Dog koji nebi mogao napraviti novi The Last Of Us, ako će neprestano štancati Uncharted nastavke.

Problem je što Hines, prema gamerima, skače sam sebi u usta. Što je reizdavanje Skyrima za sve živo što postoji ako upravo to samo po sebi nije “raditi jedno te isto”?

 

 

Igra

Povezano