Kineski izdavač za PlayerUnknown’s Battlegrounds Tencent kreće u masovnu borbu protiv cheatera

Da misle ozbiljno, govori činjenica da surađuju s kineskom policijom u otkrivanju onih koji izrađuju i distribuiraju softver za varanje.

Za igru koju igra više milijuna igrača dnevno kao što je PlayerUnknown’s Battlegrounds je očekivano da ima hrpu varalica. Neranjivi igrači, gotovo perfektna preciznost pri pucanju iz snajpera, gledanje kroz zidove i slično su samo neke od nepoštenih mogućnosti koje varalice eksploatriraju u igri. Kineski korporativni div Tencent Holdings ltd., koji je stekao prava za izdavanje igre na kineskom teritoriju, ima ozbiljnu namjeru razbiti lanac varalica koji izrađuju i prodaju softver za varanje igračima.

Tako su otkrili barem 30 slučajeva i uhitili 120 osoba za koje se sumnja da su napravili softver koji daje igračima nepoštene prednosti. ekipa se navodno koristi leaderboardovima za promociju takvog softvera. Jedan oglas je preporučivao igračima da broj killova drže ispod 15 po partiji kako se nebi ništa otkrilo. Drugi primjer je program “Jue Ying” koji bi za 15$ omogućavao igračima pogled iz ptičje perspektive i jake sjene gdje bi se mogli sakriti. Bluehole-ov BattlEye je dosad bannao 1,5 milijuna računa zbog varanja što je poprilično veliki broj igrača.

Varalicama nekako treba stati na kraj jer zbog njih broj novih igrača koji konstatno igra PlayerUnknown’s Battleground stagnira. Kao što grafikon ispod to pokazuje:

Izvor: bloomberg

Iako se igra od početka posljednjeg mjeseca prodala u impresivnih 5.1 milijuna primjeraka, samo mali dio igrača igra igru na dnevnoj bazi. To može biti indikacija budućih problema ako se nešto ne poduzme po pitanju onih koji varaju. U Kini su veoma stroge kazne za bilo kakvu vrstu malverzacija takve vrste. Moguć je zatvor i do 5 godina ako vas tamošnja policija uhvati da prodajete softver za varanje. Pa vi probajte. Možda bi takvu strogu praksu polako trebalo uvoditi i na ostatak svijeta, tko zna? PlayerUnknown’s Battleground će sigurno biti još neko vrijeme popularan, a kada Tencent završi obje verzije igre za mobilne uređaje, ne sumnjamo kako će popularnost doseći nove visine. Ako uspiju u nakani da osiguraju ravnopravnost za sve igrače da nitko nije oštećen, to je to.