Kojima želi da ga u narednim stoljećima nakon smrti cijene kao velikog umjetnika

Hideo Kojima obilježio je gaming industriju kao malo koji dizajner videoigara u povijesti igranja. Sa 61 godinom ne pokazuje znakove stajanja, naprotiv, pred njim su njegove najveće igre. Sada je u razgovoru za japanski Anan News otkrio što ga gura dalje.

Kaže kako kreator igara treba težiti onome što ga osobno zadovoljava. Ne toliko u klasičnom smislu, jer naravno da će svaki kreator težiti onome što voli, ali Kojimu motivira kako će ga njegov rad reprezentirati u godinama, pa i stoljećima u budućnosti.

„Za početak, način na koji se umjetnost procjenjuje mijenja se s vremenom. Baš kao što se slike cijene 100 ili 200 godina nakon smrti umjetnika, igre i filmovi također ostaju kao predmeti koje generacije nasljeđuju nakon što njihovi tvorci odu. Ako stvorim nešto s čime sam zadovoljan, možda će jednog dana izvanzemaljci naići na to i reći: ‘ovo je nevjerojatno’. Mislim da to znači ostaviti nešto iza sebe,” objasnio je Kojima, a prenosi Automaton Media.

Kada smo na početku napisali kako Kojimu tek čekaju najveća ostvarenja, to smo i mislili. Stvoritelj Metal Geara u 2025. izdat će Death Stranding 2: On The Beach, s Microsoftom radi na OD-u, kako kaže svojem najambicioznijem projektu dosad, a u nekoj fazi razvoja je i Physint, nova “akcijska špijunska igra nove generacije” o kojoj više možete pronaći ovdje.