Konačno znamo kakva je igra Death Stranding!

Znamo li zaista? Pa, čini se da je zaista tako, ako ćemo vjerovati stranim kolegama koji su vidjeli dodatnu animaciju iza zatvorenih vrata, a koja pojašnjava što je Death Stranding. Sam Kojima je rekao da postoji produžena verzija demoa kojeg smo vidjeli neki dan i koja objašnjava o čemu se u igri radi.

Simulator hodanja i povezivanja…

GamesRadar kaže da je igra u svojoj srži jako jednostavna, kad se makne Kojimino preseravanje. Death Stranding je u osnovi igra hodanja. Kao što znate igramo u ulozi Sam Portera (Norman Reedus) i imamo zadatak hodati od Istočne obale SAD-a do Zapadne obale te povezati i aktivirati razne komunikacijske objekte. Cilj i zadatak je proširiti poruku nade u inače razdvojeno i izolirano društvo koje je potpuno nepovezano.

To je zapravo Death Stranding. Kad razmislimo bolje, Kojima možda želi reći da je naš lik oblik hodočasnika.

Hodajući povezujemo svijet, ali isto tako otkrivamo puno novih stvari. U jednom trenutku ulazimo u trag Amelie, kćerke predsjednika UCA (United Cities of America). Amelie je prije nas krenula na putovanje od Istočne do Zapadne obale s istom misijom kao Sam. Ona je isto pokušala podignuti komunikacijsku mrežu i dostaviti poruku jedinstva i nade svoje majke Bridget. Kasnije ćemo tek saznati da je i Bridget mrtva.

Poruku koja je Amelie trebala poslati ima za cilj poručiti ljudima da rješenje svakog problema nije nasilje, nego nada, koja može okupiti ponovno ljude skupa.

Ova razjedinjenost svijeta nastala je kao posljedica uništavanja glavnog i najvećeg grada u igri koji nosi naziv Central Knot City. Njega je uništila separatistička grupa Homo Demens. Nije sve tako jednostavno jer je ta grupa koristila sredstva iz druge dimenzije kako bi razjedinila svijet.

Nakon pada Central Knot Cityja ljudi su udaljili od vlade i jedni od drugih te su se raštrkali po rubovima svijeta jer su izgubili nadu u bolje sutra i žive kao nomadi.

Na rubu mape, odnosno Pacifica je grad Edge Knot City koji je dom Homo Demensa. Upravo je tu nestao svaki trag Amelie koja je ako se sjećate iz teksta gore – pokušala ujediniti svijet baš kao što to sad mi radimo. Ona se odjednom ukazuje Samu (nama igraču) kao hologram projekcija. Tu shvaćamo da Amelie nije ostarjela niti dana (iako je prošlo dosta godina od njenog nestanka). Ona ja na sigurnom, živa je, ali ne može napustiti Edge Knot City. Ona će s nama u igri često komunicirati.

Da bismo spasili nju i oslobodili je od vođe Homo Damensa, Higgsa (Man in the Golden Mask) čiju ulogu igra Troy Baker, moramo uspostaviti komunikacijsku vezu diljem zemlje i proširiti poruku nade umirućeg predsjednika.

U suštini, to je priča Death Strandinga i naša misija i ono što ćemo raditi – hodočastiti diljem obale, aktivirati komunikacijsku opremu (tornjeve), dostavljati razne stvari u izolirane kutke SAD-a, a sve s ciljem da uspostavimo vezu i proširimo glas nade čovječanstvu.

Ogrlica oko vrata nije nikakav misterij već ključ kojeg dostavljači imaju za sandučiće

Ključ koji vidite iznad na slici se zove Q-PIP i otključava Cryon terminale koji su ništa drugo nego komunikacijski tornjevi koje moramo ponovno uključiti. Svaki toranj kad uključimo povezujemo na centralnu mrežu i tako povezujemo svijet, odnosno stvaramo vezu – stranding.

Sama možemo gledati kao hodočasnika-inženjera koji je dobio zadatak hodati diljem SAD-a i povezati tornjeve. Kako uspostavljamo veze, tako možemo vidjeti mapu i doseg signala te otkrivamo NPC-ove za koje radimo fetch questove kao što je dostava raznih gluposti što smo vidjeli u traileru.

Ako vas ovo podsjeća na onu foru otkrivanja mape i sadržaja kao u Assassin’s Creedu, onda se ne varate jer kako kažu ljudi koji su vidjeti produženi demo – upravo tako ova mehanika i djeluje.

I to je to…

Naravno da stvari nisu tako jednostavne jer ne znamo veliki dio priče. Zašto služi beba? Koja je uloga nje? Na mnoga pitanja ne postoje još odgovori, ali barem sad znamo osnovu cijele priče. Kojima će pokazati novi gameplay demo na TGS-u ove godine, pa će nam možda još više stvari biti poznato.