Metro Exodus će biti prva igra koja koristi NVIDIA RayTracing tehnologiju

4A Games će opet usko surađivati s Nvidijom u pomicanju granica vizuala.

Ovogodišnja GDC konferencija je daleko zanimljivija od prošlogodišnje, a 4A Games, kreatori Metro serijala, su objavili kako će najnoviji Metro Exodus koristiti RTX Ray Tracing tehnologiju u realnom vremenu.

Nvidia je već izjavila kako je RTX dizajniran na način da može podržati ray tracing kroz višestruka sučelja, a trenutno surađuju s Microsoftom u izradi potpune podrške za RTX putem aplikacija koje koriste najnoviji DirectX Raytracing (DXR).

Ovo bi moglo promjeniti sveukupni doživljaj igranja, jer vizualni efekti poput sjena, refleksija i indirektnog svjetla postaju prirodne pojave raytracing algoritma, a ne specijalni efekti kao što imamo danas, što će donijeti CGI kvalitetu i dodatni realizam prikaza u igre.

4A Games bi trebao do kraja konferencije prikazati i demo video koji prezentira izgled Exodusa koristeći RTX tehnologiju, stoga s nestrpljenjem očekujemo dodatne novosti.

Isto tako, nestrpljivo čekamo i objavu datuma izlaska nove generacije grafičkih kartica Nvidije pod kodnim imenom Volta, koje će sadržavati Tensor jezgre, ključne elemente za obradu ray tracing algoritama i provedbu RTXa. Kako je najavljeno da će Metro Exodus koristiti NVIDIA RTX koji je rezerviran za Voltu, a igra izlazi krajem ove godine, onda postoji velika vjerojatnost da ćemo u tom periodu dobiti i nove grafičke kartice.