Microsoft navodno izgubio preko 300 milijuna dolara zbog Call of Dutyja

Unatoč rastu cijena i širenju ponude, Microsoftov Game Pass i dalje ne donosi očekivane prihode.

Kako piše Bloomberg, bivši zaposlenik otkrio im je kako je Microsoft prošle godine navodno izgubio preko 300 milijuna dolara na prodaji Call of Dutyja za konzole i PC, i to samo prošle godine. Sve zbog politike ubacivanja velikih naslova u pretplatu umjesto u klasičnu prodaju.

Prema istom izvoru, Microsoft je svjestan da Game Pass, iako postoji već osam godina, još nije isplativ model. Pretplatnički pristup koji igračima omogućuje igranje novih igara odmah na dan izlaska očito je počeo “gristi” prodaju naslova s većom maržom. Među kojima je Call of Duty najprofitabilniji, a pod Microsoftovo okrilje stigao je u akviziciji teškoj 70 milijardi dolara. Kojoj neka isplativost ni približno nije na vidiku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U pokušaju da ublaži gubitke, Game Pass Ultimate od listopada poskupljuje na 30 eura mjesečno, o čemu smo pisali ovdje, dok su istodobno ukinuti svi popusti na dodatke i virtualne valute, uključujući Call of Duty Points. Nadalje, novi Call of Duty: Black Ops 7 više neće biti dostupan u standardnoj pretplati na dan izlaska već tek kasnije, dok će ostali Xbox naslovi dolaziti u Game Pass unutar godinu dana.