Znači li to da su se u Microsoftu urazumili i da trebaju više ekskluziva?
Polako Xbox One X ulazi na tržište, a time se, kako se čini, lagano mjenja poslovna strategija Microsofta. Nakon učestalog računanja uspjeha prema hardveru, sada će se isti pomaknuti više prema softveru i uslugama. Čini se kako su Microsoft, Phil Spencer i CEO Satya Nadella svjesni učestale kritike na račun Microsoftovog zatvaranja vlastitih studija i manjka first party igara.
Uzimajući u obzir činjenicu kako PlayStation 4 uredno nadmašuje Xbox One u prodaji te da veliki dio novca dolazi od igara, pretplata za online usluge i slično, u Microsoftu će se nastojati pozabaviti time da prošire i poboljšaju Xbox Live, prigrle eSports i streaming. Isto tako, Xbox divizija je redovito u Microsoftu prikazana kao nešto “sa strane”, dok sada polako sve više ulazi u fokus. Ako se Gears of War i Halo prodaju kao vruće kifle i ako je akvizicija Minecrafta 2014. godine bila odličan potez, zašto ne nastaviti praksu i ne povećati broj vlastitih igara (čarobna riječ – ekskluziva)?
Xbox One X će svakako pomoći reanimaciji posrnule prodaje Xbox One konzole i prolongirati životni ciklus. Sada je vrijeme da se povuku pravi poslovni potezi u naredne 2 ili 3 godin pa ostaje za vidjeti kako će to Microsoft napraviti. Microsoft još uvijek želi isporučiti streaming servis koji za neki svoj sadržaj neće trebati konzolu za korištenje. 2012. su već pokušavali nešto izvesti, ali je bilo preskupo. Uvidjevši da su se stvari u zadnjih par godina promjenile i da su Azure cloud servisi doživjeli progres, možda je vrijeme za ponovni pokušaj. Mi gameri i dalje ostajemo pri tome da se stavi naglasak na AAA ekskluzive jer to, na kraju krajeva, prodaje konzolu. Dovoljno je samo ponovno pogledati kako to ide kod konkurencije, ukoliko u Microsoftu zaborave kako se posao radi.