Microsoftu je zanimljiva ideja gledanja reklama u zamjenu za Game Pass

Xboxov šef financija Tim Stuart nedavno je na jednoj biznis konferenciji pričao o nastojanju da donese Game Pass na svaki ekran koji može igrati igre. U tom kontekstu spomenuo je i PlayStation te Nintendo konzole, što je Phil Spencer kasnije demantirao, a sada je u javnost stigao još jedan dio razgovora s istog događaja.

Kao jedan od poslovnih modela za Xbox Stuart navodi igranje Game Passa u zamjenu za gledanje reklama. Pritom spominje dijelove svijeta gdje igranje na konzolama ili igranje općenito nije toliko uobičajeno, poput Afrike, Indije ili Jugoistočne Azije, što su sve redom tržišta s velikim budućim potencijalom.

Prilika na siromašnijim tržištima

“Afrika, znate, ima 50% populacije od 23 godine. Svi imaju mobitele ili mobilne uređaje i njihovi su u porastu, ali generalno gledano, nema ih puno s baš jako visokim primanjima. Stoga možemo otići tamo s novim poslovnim modelima koje ranije nismo mogli primijeniti”, navodi Stuart, pa kao primjer uzima model s cloud igranjem i kaže: “Hej, želite li gledati 30 sekunda reklama u zamjenu za dva sata igranja?”

I dok Stuart tek hipotetski spominje tržišta u razvoju kao idealna za primjenu tog modela, Windows Central tvrdi kako je u operativnom sustavu Xboxa pronađen dio koda koji spominje tzv. “zarađeno vrijeme” u blokovima od po 15 minuta, što je po svojoj prilici, ugrubo, vjerojatno vrijeme zarađeno gledanjem reklama.

Ako ništa drugo, Microsoft svakako istražuje mogućnost gledanja reklama u zamjenu za određeno vrijeme Game Passa.