Moderi će u Starfieldu graditi čitave planete

Malo koji developer u gaming industriji je povezan s moderima na način na koji to čini Bethesda. Čak i prije nego je postala Microsoftova, Bethesda je uspjela iznaći način kako modove donijeti i na konzole, tu su i programi financiranja najboljih, a neki radovi zajednici u konačnici završe i u službenim kasnijim izdanjima igara.

Drugačiji neće biti ni Starfield, za kojeg je Todd Howard ranije ove godine, ne precizirajući išta konkretno, poručio kako će biti raj za modere. Nešto konkretniji sada je bio potpredsjednik Bethesde i šef marketinga Pete Hines, koji je odgovaraio na pitanja fanova na Bethesdinom njemačkom Twitch kanalu.

Na pitanje o mogućnostima modiranja odgovorio je – “biste li voljeli napraviti čitavi planet?” Sudeći po izjavama Bethesdinih čelnika dosad, dojma smo kako će Starfield od svih Bethesdinih RPG-eva pružiti najveću slobodu i fleksibilnost dosad. Što, kada uzmemo u obzir prethodna moderska postignuća, znači jako puno.

Uopće ne sumnjamo da će proći puno vremena prije nego li moderi izbace svoj prvi planet, samo je pitanje hoće li biti ograničen na sektore koje dijele nevidljivi zidovi, kao što je to slučaj u baznoj igri. Sa zidovima ili bez njih, kupci Premium izdanja Starfield igraju od petka 1. 9., a svi ostali i Game Pass pretplatnici od 6. 9. Prve recenzije izlaze sutra, a mi vas pozivamo da uložite pokoji virtualni Dukat i pokušate pogoditi prosječnu ocjenu.