Jedna od najvećih igara ovogodišnjeg Summer Game Festa svakako je Monster Hunter Wilds. Gameplay prikaz oduševio je veliku većinu igrača, a mediji su ga već proglasili najboljim MH ikada. Za takve prognoze još uvijek je rano, ali sve što smo vidjeli ide u prilog činjenici da je ovo do sada najambicioznija igra u serijalu, a to samo po sebi dovoljno govori.
Ovo je samo dio novih stvari koje MH: Wilds donosi:
• Sljedeća generacija Monster Huntera
• Besprijekorni prijelazi između sela i divljine bez učitavanja
• Dinamični sustav dana i noći utječe na pojavu i ponašanje čudovišta
• Dinamično vrijeme s kišom, munjama, pješčanim olujama, itd.
• Karta je “dvostruko veća” od bilo koje prethodne igre
• Zadaci se mogu dinamički započeti na terenu bez potrebe za odlaskom na oglasnu ploču
• Oružja se mogu mijenjati usred lova direktno s mounta
• Nova jahaća stvorenja zvana Seikrets su agilnija od Palamutesa
• Napad, skupljanje predmeta također mogući direktno s mounta
• Jahaća stvorenja imaju funkciju automatskog trčanja koja će vas odvesti na označenu destinaciju
• Nakon završetka zadatka moguće je slobodno nastaviti istraživati, bez prisilnog povratka u kamp
• Velika čudovišta sada mogu trčati u krdima
• Kao i obično, čudovišta će imati interakciju između sebe i boriti se
• Laki samostrel, teški samostrel i lovački rog doživjeli su neke od najvećih promjena kako bi se bolje osjećaj pucanja i zadovoljstva kod igrača bio veći
• Capcom je ovaj put stavio veliki fokus na priču uključujući igranje s različitim kutovima kamere i kinematografijom
• Matchmaking je drastično popravljen za co-op igranje
• Igranje kroz priču u multiplayeru je praktičnije, ali još uvijek postoje neki trenuci samo za SP
Ovo su samo neki od detalja koje je CAPCOM otkrio i to je samo sve početak. Puno više saznat ćemo za koji mjesec i krajem ove / početkom iduće godine. Znamo samo da će se igra prodavati kao burek.