Mračni Assassin’s Creed Hexe eksperimetirat će s nadnaravnim

Assassin’s Creed je u nekim igrama koketirao s nadnaravnim, više kroz element mašte ili ponekad konkretnije, ali samo kroz svojevrsne easter eggove, ali nadolazeći Hexe će po svojoj prilici biti prvi AC naslov uopće s nadnaravnim u fokusu igranja.

Otkriva to Tom Henderson na Insider Gamingu. Navodno, a mi mu vjerujemo, Tom je dobio uvid u rani gameplay. Još iz ranijih izvještaja znamo kako je Hexe smješten u centralnu Europu u 16. stoljeću, tijekom mračnih vremena vještica i spaljivanja istih, a u prikazu igramo s jednom takvom imena Elsa.

Elsu ganjaju njemački vojnici. Ona crnom magijom zaposjedne mačku koju igrač potom upravlja kako bi odvratio pozornost vojnika. Ne isključujemo mogućnost kako je sekvenca možda uprizorenje sna ili nečeg što bi “opravdalo” nadnaravne elemente, ali njih će očito u nekom obliku biti.

Ne mora svaka igra biti open world RPG trajanja 150 sati

Henderson navodi i tzv. “Fear” mehanizam sličan onom iz Jack the Ripper DLC-a za Assassin’s Creed Syndicate. Tamo su igrači mogli zastrašivati neprijatelje brutalnim takedownima i posebnim alazima, što bi ove smrznulo od straha ili natjeralo u bijeg. Nešto slično, samo ne u tolikoj mjeri imali su i rani nastavci, te bi svakako bilo zanimljivo vidjeti implementaciju istog u modernom Assassin’s Creedu.

Dodaje se i kako će Hexe biti više linearniji naslov poluotvorenog svijeta. Dakle, ne još jedan RPG u golemog svijeta trajanja preko 150 sati. Najranije, Hexe bismo mogli igrati negdje kasnije ove godine, a za ovu godinu planira se Assasin’s Creed Red smješten u feudalni Japan, čiji prvi konkretni prikaz očekujemo u lipnju na Ubisoft Forward prezentaciji.