Da Netflix ozbiljno ulazi u gaming vode stara je vijest. Doduše, dosad je sve bilo više u fazi nagađanja, a sada je sve potvrđeno i iz vodstva najpopularnijeg streaming servisa na svijetu.
Prije 3 dana pisali smo o sumnjama kako iza Netflixove nove strategije možda stoji i Sony, budući da su u kodu aplikacije iskopane reference na Sonyjev hardver i igre, ali sada je potvrđeno kako će, barem na početku, fokus biti na mobilnim igrama.
“Nalazimo se u početnom stadiju širenja na igre”, objavili su iz Netflixa povodom financijskog izvješća. “Pretplata neće poskupjeti, a inicijalno ćemo biti koncentrirani na mobilne igre.
Kako kažu, nastavak je to 10-godišnjeg trenda ekspanzije na sve širi zabavni sadržaj. Krenuli su od filmova i serija, da bi nastavili s vlastitim originalnim sadržajem koji u posljednje vrijeme ulazi i u sferu realityja i emisija atipčnih za Netflix.
Videoigre nastavak su tog trenda. S preko 200 milijuna pretplatnika Netflix se bliži vlastitom vrhuncu. Broj novih pretplatnika nakon vrhunca pandemije je u padu te će se za daljnje širenje trebati okrenuti novim uslugama i načinima poslovanja.