Prva iteracija Super Maria za smartphone uređaje očekivano bilježi ogroman uspjeh. Službenim brojkama odlučio se pohvaliti sam Nintendo. Tako je u samo četiri dana otkako je Super Mario Run dostupan na Appleovoj digitalnoj trgovini pređena brojka od čak 40 milijuna preuzimanja. Ovo je ujedno i najveći broj preuzimanja ikad za jednu mobilnu igru u okviru tako kratkog vremenskog perioda na Appleovoj trgovini. Dosad je ovo mjesto držao ništa manje popularni Pokémon Go, iako službenih brojki za taj naslov unutar prvog prodajnog tjedna nije bilo. K tome valja uzeti i da je Niantic Labs postupno širio dostupnost Pokemona Go po regijama (ujedno i za Android), pa prodaja nije sasvim usporediva sa Super Mariom Run koji je od prvog dana dostupan globalno.
U Nintendu tvrde kako je SMR trenutno na prvom mjestu liste besplatnih aplikacija u 140 zemalja, te se nalazi među 10 najunosnijih aplikacija prema podatcima iz 100 tržišta.
U Appleu su također oduševljeni i ne nedostaje izjava kako su SMR-u posvetili ogromnu pažnju i reklamu, ističući pri tome kako je 20 milijuna App Store korisnika odabralo da budu obavješteni kada SMR bude dostupan.
Iako je SMR besplatan, točnije besplatna su 3 nivoa, za punu igru valja platiti 9,99 dolara. Procjenjuje se kako je nekih 4% igrača kupilo igru, što znači prihod od nekih 16 milijuna dolara za Nintendo. Točnije, omjer raspodjele novaca za Nintendo i Apple je 70:30.
Kako god bilo, Nintendo je čini se napravio pun pogodak s izlaskom na tržište mobilnih igara za aktualne smartphone platforme. Izlazak Android verzije (i još veća zarada) očekuje se tijekom 2017.