Nakon četiri dana Super Mario Run broji preko 40 milijuna preuzimanja, rekordno za App Store

Prva iteracija Super Maria za smartphone uređaje očekivano bilježi ogroman uspjeh. Službenim brojkama odlučio se pohvaliti sam Nintendo. Tako je u samo četiri dana otkako je Super Mario Run dostupan na Appleovoj digitalnoj trgovini pređena brojka od čak 40 milijuna preuzimanja. Ovo je ujedno i najveći broj preuzimanja ikad za jednu mobilnu igru u okviru tako kratkog vremenskog perioda na Appleovoj trgovini. Dosad je ovo mjesto držao ništa manje popularni Pokémon Go, iako službenih brojki za taj naslov unutar prvog prodajnog tjedna nije bilo. K tome valja uzeti i da je Niantic Labs postupno širio dostupnost Pokemona Go po regijama (ujedno i za Android), pa prodaja nije sasvim usporediva sa Super Mariom Run koji je od prvog dana dostupan globalno.

U Nintendu tvrde kako je SMR trenutno na prvom mjestu liste besplatnih aplikacija u 140 zemalja, te se nalazi među 10 najunosnijih aplikacija prema podatcima iz 100 tržišta.

U Appleu su također oduševljeni i ne nedostaje izjava kako su SMR-u posvetili ogromnu pažnju i reklamu, ističući pri tome kako je 20 milijuna App Store korisnika odabralo da budu obavješteni kada SMR bude dostupan.

Iako je SMR besplatan, točnije besplatna su 3 nivoa, za punu igru valja platiti 9,99 dolara. Procjenjuje se kako je nekih 4% igrača kupilo igru, što znači prihod od nekih 16 milijuna dolara za Nintendo. Točnije, omjer raspodjele novaca za Nintendo i Apple je 70:30.

Kako god bilo, Nintendo je čini se napravio pun pogodak s izlaskom na tržište mobilnih igara za aktualne smartphone platforme. Izlazak Android verzije (i još veća zarada) očekuje se tijekom 2017.