Nakon šest godina u razvoju, otkazan veliki Blizzardov survival projekt

Proći će dani i tjedni prije nego li spoznamo pravi razmjer otkaza u Activision Blizzardu. Naime, nakon što je kupio ABK za 69 milijardi dolara, Microsoft je zakazao 1 900 otkaza, ali nisu samo zaposlenici oni kojih se rješava.

Dobili smo i potvrdu stradavanja prve igre. O Blizzardovom survival naslovu dosad smo pisali u nekoliko navrata. Trebalo ga je službeno otkriti negdje u narednim mjesecima, možda čak i objaviti ove godine. Radi se o projektu koji je bio šest godina u razvoju, a o kojem su pozitivno pričali i sadašnji i bivši zaposlenici Blizzarda.

Kako se pisalo, razvoj igre kodnog imena “Odyssey” krenuo je na Unreal Engineu, a kasnije prebačen na interni Synapse što se pokazalo pogrešnim potezom. Radi se o grafičkom pokretaču inicijalno osmišljenom za mobitele, ali sposobnom izvoditi goleme svjetove te podržavati mase igrača. Međutim, s njim se navodno nisu usrećili i tim je zapao u probleme.

Developeri su se nadali kako će Microsoft omogućiti vremenski i financijski tranziciju natrag na Unreal Engine, što bi, piše Bloomberg, prolongiralo izlazak do 2026. ali umjesto toga uslijedio je otkaz. Većina tima dobila je otkaze, pa tako i director Craig Amai.