Vijesti

Nakon što su uspjeli preuzeti prava na Hitman franšizu, IO Interactive je ukinuo Denuvo zaštitu

Hitman franšiza zasad isključivo profitira od rastanka Square Enixa i IO Interactivea.

Danski IO Interactive, studio koji je stvorio Hitman franšizu jedan je od onih studija, nakrcanih talentom i kvalitetom, ali bez love. Tako su se još 2004. godine uoči izlaska Hitman: Contractsa ponudili na pladnju onda velikom izdavaču Eidosu, zbog nemogućnosti da financijski zatvore konstrukciju igre. Kasnije se Eidos pronalazi u financijskim poteškoćama, izdavača otkupljuje Square Enix, a s njim u paketu stiže i IO Interactive koji tako nastavljaj svoj put pod japanskim izdavačem.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Bila je to plodonosna dansko–japanska suradnja gdje smo kroz 8 godina dobili odličan Absolution, te prošlogodišnji reboot serijala u epizodama koji se ispostavio kao pun pogodak. Međutim, Square Enix je na IO Interactiveu gubio novac, te ih je odlučio ugasiti. Ipak, ekipa unutar studija se uspjela grupirati, te su od Square Enixa otkupili sami sebe, čime su nakon 13 godina ponovno postali neovisni studio.

Nakon otkupa prava na Hitman franšizu odmah se krenulo s popularnim potezima

Na sreću, sklopljena je nagodba i o pravima na Hitman franšizu, čime je IO Interactiveu omogućen nastavak rada na serijalu. Velika je to pobjeda danskog studija, dok možemo pretpostaviti kako je i Square Enix bio iznimno korektan prepuštajući im prava, što je zaista rijetkost danas u kapitalizmu gdje mjesta za emocije naprosto nema.

IO Interactive ubrzo zatim je započeo povlačiti prve poteze, prvo otvaranjem prve lokacije u novom Hitmanu apsolutno svima, potpuno besplatno, a zatim i velikim potezom koji bi trebao biti glavna tema ovog članka. Naime, od prošlog tjedna IO je ukinuo iz PC verzije igre omraženu Denuvo zaštitu, što bi konačno trebalo omogućiti svim PC igračima da igraju igru bez internet konekcije.

Ipak, Hitman je igra čiji se developeri debelo oslanjaju na internet konekciju, putem koje prikupljaju njima korisne podatke poput načina na koji igrači igraju, kako bi mogli kvalitetnije stvarati daljnji sadržaj. Stoga je sav sadržaj dostupan za otključavanjem i dalje vezan uz internet konekciju, što ipak ne onemogućava igrače da jednom otključanu novu opremu ne koriste i u offline igri.

Igra

Povezano