Zanimljivo.
Gotovo da ne postoji gamer koji ne zna za Uncharted serijal, a oni koji posjeduju PS konzole vjerojatno su ga i odigrali. Kroz četiri nastavka, ekipa iz Naughty Doga pružila nam je fantastičnu akcijsku avanturu i povezala nas s likovima do kojih nam je sada već jako stalo.
Koliko je ista utjecala na mene, možete vidjeti i po mom nicku s foruma, ali i PSN-a koji je nastao za vrijeme mladenačke zaluđenosti Unchartedom.
Nove informacija dugo nakon posljednje igre
Unatoč činjenici da smo Uncharted 4, posljednji nastavak iz Naughty Doga igrali prije dvije godine, i dan danas tu i tamo dobijemo novu informaciju o serijalu, a koju nam obično otkriju zaposlenici Naughty Doga kroz neke intervjue ili preko socijalnih mreža.
Ništa drugačija nije situacija ni ovaj puta, a informacija koju je podijelio animator iz studija, Jonathan Cooper dala nam je odgovor na pitanje na koje dosad nismo ni mislili da trebamo odgovor. Naime, kako je to Cooper objasnio, crvenilo koje se stvara na ekranu (UI), a za koje smo mislili kako predstavlja stanje zdravlja Drakea, odnosno količinu metaka koju je popio, to zapravo nije. Ono predstavlja sreću našeg lika (Drakea), koja će nakon određenog vremena nestati, a Drake će pasti pod kišom metaka, ili možda bolje rečeno jednim jedinim metkom.
That’s a mega-swing! Sidenote I learned on joining the team: Drake doesn’t ever take bullet damage. The red UI that shows ‘hits’ is to represent his ‘luck’ running out. Eventually enemies will get a clear shot and kill him if he takes enough near-misses. https://t.co/byzVKYXVe7
— Jonathan Cooper (@GameAnim) 8. srpnja 2018.
To će objasniti kako Drake ipak nije besmrtan ili nadčovjek, ali i animacije njegova kretanja kad se nađe pod paljbom, a kada kreće sa saginjanjem glave i ostalim manipulacijama svog tijela.
Jedna misterija manje, a tko zna, možda u budućnosti saznamo još pokoju sličnu informaciju.