Neil Druckmann o svojoj novoj igri: Ambiciozna je i teška je

Krajem prošle godine, na razočaranje mnogih, Naughty Dog je otkazao svoj The Last of Us online projekt, ali to nije sve što ovaj PlayStationov studio ima u rukavu. U razvoju je nekoliko projekata kod nekoliko internih timova, a sada je šef Neil Druckmann prvi put mrvicu ozbiljnije pričao o jednom od njih.

Na Logically Speaking podcastu poručio je kako je nova igra ambiciozna, neki dijelovi su “stvarno teški”, a kako kasnije objašnjava, tu pritom više misli na težinu razvoja nego na težinu igranja.

“Doista sam se nekako predao spoznaji da će biti jako teško, znajući da će članovi tima biti pod stresom. Kako da ovo učinim ugodnim iskustvom za sebe i ostatak tima? Postoje trenuci poput onoga kada je Kurt Margenau (game director op.a.) ozbiljno istupio, strastveno prezentirao novu ideju, i bio sam tako ponosan. Kada vidim druge kako napreduju te me iznenađuju na sjajne načine, uživam u tome.”

Novi IP

Podsjetimo, u Grounded dokumentarcu u o razvoju The Last of Us 2 Neil Druckmann se prilično otvorio. Obznanio je da ne zna koliko još ima energije za razvoj novih igara. Svaki novi projekt, što je ambiciozniji tim je i zahtjevniji, a ne motivira ni kada igra leaka na internet ili kada povrijeđeni igrači isporučuju prijetnje. Međutim, izgleda da uživa u mentorskoj ulozi. Imat će ga tko zamijeniti jednom kada odluči prestati razvijati igre.

No da se vratimo na bitno, što je točno nova igra? Definitivno nije The Last of Us 3, budući da se tek nedavno zaokružila ideja o potencijalnoj igri. Nije ni Uncharted. Trebao bi to biti potpuno novi IP, a u ozbiljnom razvoju je već nekoliko godina.