Nevjerojatno, ali propast Anthema je u zadnji čas spasila Dragon Age 4 da ne bude multiplayer naslov

Jason Schreier otkrio je nevjerojatnu priču prije nekoliko minuta. Umrli Anthem spasio je Dragon Age. Znamo da ovo zvuči čudno, ali Electronic Arts je želio da Dragon Age bude game as service multiplayer igra kao što su to primjerice The Division, Destiny ili Marvel’s Avengers. Možete li zamisliti Dragon Age kao multiplayer naslov prepun mikrotransakcija i sličnih gluposti?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Serijal koji obožavamo zbog likova i priče, zamalo je postao isprazna multiplayer igra samo zbog toga da EA na mikrotransakcijama zaradi što više novaca. Nakon što je EA shvatio koliki uspjeh je napravio Star Wars Jedi: Fallen Order, a koliki neuspjeh je Anthem – odustao je od sulude ideje i guranja multiplayera u novi Dragon Age.

Sa zadovoljstvom možemo reći da će novi Dragon Age biti u potpunosti single player igra. EA je natjerao BioWare da Anthem napravi game as service igrom, a i razvoj Dragon Agea je išao u istom smjeru. Stoga možemo samo reći da Anthem nije uzalud umro. Spasio je Dragon Age i omogućio je BioWareu da radi ono što najbolje zna – epske single player igre. Nadamo se da Electronic Artsu neće na pamet pasti da sličnu glupost pokuša progurati u novi Mass Effect.

Sad nam je jasno zašto je BioWare uspio vratiti hrpu developera koji su ranije napustili studio. Sve što je EA trebao napraviti je pustiti BioWare da odradi svoju magiju. Kao da nikada neće naučiti.