Next-gen The Witcher 3 tehnički je fail poput Cyberpunka, ali prva velika zakrpa obećava popraviti stvari

Kada je izašlo prije 6 dana, next-gen reizdanje The Witchera 3 ponajviše na PC-ju bilo je i još uvijek jest u tehničkom neredu. Igrači sa solidnim konfiguracijama javljaju probleme s DLSS-om i FSR-om, stutter, neravnomjeran FPS, loš anti-aliasing, čudne teksture (najviše trave)…

I sve se to može nekako preživjeti dok se ne uključi ray tracing, kada performanse i na najsnažnijim grafičkim karticama današnjice padaju ispod granice ukusa. Kada se upari s čestim rušenjima, poziv je to na čekanje zakrpe, a prva takva većeg oblika upravo je stigla.

Tri gigabajta teška zakrpa na Steamu trebala bi popraviti ukupnu stabilnost i performanse. I koliko vidimo po internetu, The Witcher 3 se izvodi bolje. Crashevi su oskudniji, FPS je općenito gledano stabilniji, stutter je manje primjetan, a posebno s isključenim ray tracingom. Igrivije je, ali ne u svim uvjetima, a konsenzus igrača je da i dalje izbjegavate igranje s ray tracingom.

Na PC-ju bolje staviti na čekanje

Srećom, next-gen nadogradnja uvela je brojne vizualne promjene u odnosu na original, pa čak i bez ray-tracinga “novi” The Witcher 3 isplati se igrati. Međutim, ako posjedujete snažniji hardver, za ultimativno iskustvo s ray tracing refleksijama i globalnim osvjetljenjem preporučujemo čekati bolja vremena. A poznavajući CD Projekt, ona neće tako skoro.

Sa svim nabrojanim iznad na umu, čitava ova situacija ne pomaže narativu koji se nametnuo nakon Cyberpunka, a to je da CD Project Red izdaje tehnički nedovršene igre. Povjerenje je teško povratiti, a još teže je kada se ponavljaju iste pogreške.