NieR: Automata se prodaje u milijunima, a vi ju i dalje ne igrate

“Kako to?”  – Vojko V

Vjerojatno nitko, pa ni sam Yoko Taro koji je glavni i odgovorni “krivac” za igru, nije očekivao impresivnih 3,5 milijuna prodanih primjeraka igre NieR: Automata. Što drugo reći nego svaka čast jer nije lako predstaviti takav naslov kompaniji kao što je današnji Square Enix te očekivati da ćeš uspjeti. Uzalud sav trud, ako se igra ne proda u dovoljnim količinama za pokrivanje troškova i nekakav profit. Srećom, to se dogodilo.

Prvi milijun prodanih primjeraka se namaknuo vrlo brzo – već mjesec dana nakon izlaska igre u 2. mjesecu prošle godine. U 3. mjesecu 2018. godine taj broj se povećao na 2.5 milijuna, u 6. mjesecu na 3 da bi sad ta brojka iznosila 3.5 milijuna. Od tih 3.5 milijuna 1 milijun otpada na Japansko tržište. Sigurno je i sam Square Enix iznenađen takvim uspjehom igre, ali čini li dotični “velikan” išta po tom pitanju?

PC port i dalje nema službeni patch

Ama baš ništa. Podsjetimo da gotovo 2 godine poslije, PC verzija i dalje nema nijedan službeni patch koji bi riješio bugove u igri vezane uz rezoluciju. Srećom pa postoji FAR fiks (Fix automata Resolution) koji rješava problem. I to je sramota. Zgodno je napomenuti kako je NieR: Automata redovito predmet polemike u našim redovima gdje nema univerzalnog mišljenja oko igre. Oni koji su ju prešli uzduž i poprijeko se kunu da je to jedno iznenađujuće odlično gaming iskustvo u narednih par godina. Na Redditu se nerijetko uzima kao primjer igre kao umjetnosti te da, za razliku od igara kao Journey ili Okami koje vizualno djeluju umjetnički, NieR: Automata je umjetnost kao cjelokupno gaming iskustvo. S druge strane, imamo i one među name koji ne vole igru i ne smatraju je ničim posebnim i iz sprdnje daju ocjenu 6/10.

Bilo kako bilo, ako želite detaljan opis toga kakva je NieR: Automata i dugujete li se to da budete među tih 3.5 milijuna igrača, škicnite našu recenziju.