Nintendo predvodi drugo veliko poskupljenje igara generacije, sada je standardna cijena 90 eura

Sony je početkom generacije 2020. godine prelomio i odlučio se na nepopularan potez kakav se inače događa svakih 7 do 10 godina. Podignuo je standardnu cijenu izdanja igara na 80 eura po kopiji, što su ubrzo slijedili i mnogi drugi izdavači, uključujući Nintendo. A Nintendo je danas, niti pet godina kasnije, odlučio učiniti isto.

Mario Kart World, launch naslov za Switch 2, koštat će €80 za fizičku kopiju, dok će digitalna verzija preko eShopa doseći do nedavno nezamislivih €89,99. Ipak, postoji tračak nade da je riječ o iznimci – na što upućuje Donkey Kong Bananza, igra koja izlazi nekoliko tjedana kasnije i zadržava cijenu od €79,99.

Testira li nas Nintendo A/B split testom?

Ne znamo, ali puno toga nam nije sjelo nakon jučerašnje prezentacije novog Switcha. Cijena od €469,99 za golu konzolu mnogima je previsoka, osobito jer se Nintendo nije potrudio jasnije komunicirati tehničke razlike između generacija. Osim toga, ni popis igara nije osobito širok.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tu je još jedna, u najmanju ruku, upitna odluka. Nintendo planira naplaćivati čak i uvodno iskustvo – ono što vas dočeka pri prvom paljenju konzole i služi za upoznavanje s novim mogućnostima. Tzv. Nintendo Switch 2 Welcome Tour vodit će vas kroz seriju mini igara kako biste naučili koristiti nove Joy-Cone, razumjeli funkcije tipki, a u nekom trenutku čak zavirili i u tehničku unutrašnjost konzole. Cijena još nije poznata, ali znamo da neće biti besplatno.

Nintendo, kao omiljeni “dobri duh” industrije, odlučio je iskoristiti pozitivni status koji trenutno uživa. Mi ćemo, htjeli to ili ne, kupiti ili opravdati – bilo na dan izlaska, bilo godinu-dvije kasnije. A uskoro će ih slijediti i ostali izdavači. Pod najvećim povećalom sada je Take-Two, za kojeg se već ranije šuškalo da bi mogao biti prvi koji će s GTA 6 probiti granicu koju je Nintendo upravo gurnuo podignuo – i otići još korak dalje.

Kako god bilo, Nintendo će popiti nešto negativnog PR-a za cijelu industriju, ali će preživjeti. A uskoro očekujte i ostale.