Nova akcijska igra developera Just Causea ima fokus na borbu automobilima

Contraband, nova igra Avalanche studija najavljena u ljeto prošle godine u igre dovodi jednu zabavnu ilegalnu radnju koju drugi naslovi još nisu u potpunosti istražili – krijumičarenje.

Krijumičarenje je zabavno, posebno kada nema posljedica u pravom životu, a upravo će ono biti glavna premisa Contrabanda. Smješten u 1970-e u fiktivni svijet Bayan, solo ili kooperativno s prijateljima krijumčarit ćemo sve i svašta u Avalancheovoj “najambicioznijoj i najspektakularnijoj igri dosad”. 

Ubijanje je u Contrabandu krajnja mjera

Izneđu ostalog, krijumičarit ćemo i s automobilima, a novinar Windows Centrala Jez Corden dobio je informacije kako je Contraband dizajniran upravo s fokusom na borbu s automobilima.

“Borba se svodi više na to da onesposobite druge vozače, nego da ih ubijete”, objasnio je na World of Gaming streamu. Borba će imati više taktički nego akcijski pristup, što nam se sviđa u kontekstu krijumčarenja koje bi trebalo biti više pritajeno i diskretno.

Podsjećamo, Contraband će biti Xbox konzolaška ekskluziva, a osim teasera od prošlog ljeta ne postoji dodatan prikaz.