Nova HDR zakrpa za Witcher 3 u potpunosti narušila tehničku stabilnost i izvedbu PS4 verzije

Novi patch trebao je poboljšati stabilnost igre, no učinio je upravo suprotno.

CDPR je napravio fantastičan posao s podrškom za njihov The Witcher 3. PS4 Pro i Xbox One X dobili su posebne zakrpe koje su bile dizajnirane kako bi iskoristile dodatnu snagu konzola pa smo tako dobili i 4K rezolucije uz hrpu drugih poboljšanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

PS4 Pro verzija je još prošle godine dobila odličan 4K prikaz koji su mogli koristiti i 1080p igrači kroz supersampling kako bi dobili puno detaljniji sliku. Nakon Xbox One X koji je dobio i otključani framerate mod koji cilja na 60 FPS-a i HDR podršku, CDPR je mjesecima najavljivao HDR zakrpu za PlayStation 4 Pro.

Upravo je ovo stiglo sinoć, no pored HDR podrške igra je dobila i hrpu tehničkih problema. Još uvijek ne znamo o čemu se točno radi budući da se problemi ne pojavljuju na svim konzolama. Najočitiji je ogroman downgrade u iscrtavanju svijeta. Naime objekti se stvaraju doslovno ispred igrača i neprestano opet iskaču. Witcher 3 je dosad imao jako dobro riješen LOD sustav, tako da su novi problemi sa pop-inom očiti. Uz to, neki igrači prijavljuju i micanje supersampling opcije tako da se igra opet vrti u 1080p rezoluciji kao i obična verzija.

CDPR još nije u detalje komentirao nove probleme, no na službenim forumima traži igrače da prijave sve probleme.

Igrači su počeli snimati tehničke probleme, a ispod možete vidjeti kako izgleda nova verzija igre. HDR dodatak je zasad ekskluzivna opcija za konzolaške verzije. CD Projekt Red nikako da potvrdi razvoj HDR-a za PC igrače iako je HDR sve popularniji u brojnim PC igrama.

https://www.youtube.com/watch?v=miZ5CwushsE