Oculus Touch bit će kompatibilan s HTC Vive igrama, ali ne zahvaljujući Facebookovom Oculusu

Oculus Touch, par identičnih kontrolera namijenjenih korištenju s Oculus Riftom u VR okruženju koji stiže u prodaju u drugoj polovici godine, bit će i službeno podržan kroz Steam VR. Tako se apsurdna situacija u kojoj Oculus nastoji onemogućiti HTC Vive u svojim aplikacijama i igrama nastavlja, dok Valve u suradnji s HTC-om radi upravo suprotno, uvrštavajući podršku za konkurentski proizvod u svoj softver. Dodajmo tome da Valve osigurava novac proizvođačima za razvoj VR aplikacija u slučaju da se odluče izdati igre ili aplikacije na Steamu, te pri tome ne uvjetuju vremensku ekskluzivnost za HTC Vive, što također prakticiraju u Facebookovom Oculusu.

Hoće li ovu praksu znati prepoznati i kazniti/nagraditi i potrošači? Oculus je nesumnjivo krenuo nepopularnijim putem, a izjave za javnost u kojima ističu da su slični Sonyju po pitanju osiguravanja ekskluziva svakako im ne idu u prilog. PC igrači su naviknuli na kompatibilnost različitih uređaja na ovoj platformi, te zaključavanje softverskih mogućnosti ne može i neće nikad biti popularno, baš kao što to nije ni plaćanje za mrežnu igru u većini naslova.

Oculus Touch, par bežičnih kontrolera koji pomoću dodatnih IR LED senzora unutar VR prostora daju iluziju da igrač „ima ruke“ stiže tijekom druge polovice godine. Prve neslužbene recenzije ukazuju da je čak ugodniji za korištenje od para kontrolera koji dolaze uz HTC Vive. Je li to dovoljno za dodatno privlačenje korisnika i povećanje VR tržišta, koje i dalje predstavlja skup sport na PC-u, ostaje za vidjeti.