OD će biti neobičan poput Kojiminog najčudnijeg naslova

Hideo Kojima svakako je jedan od dizajnera igara koji su najviše obilježili industriju. Možda i više nego s načinom pripovijedanja, učinio je to s inovativnim i zabavnim gameplay detaljima. Sjećamo se promjene kontrolera u drugi slot na PS1, Psycho Mantisovo čitanje igara s memorijske kartice ili manipuliranje realnim vremenom u MGS 3.

Međutim, inovacije su se razvodnile, a fokus je nekako više stavljen na vizuale, izvedbe glumaca i visoku produkciju. Djeluje kako će Kojima nadoknaditi propušteno s OD-om, igrom koju razvija ekskluzivno za Xbox u suradnji s Microsoftom.

U posljednjoj obavi na X-u OD je usporedio s jednim od svojih najinovativnijih iskustava. U igri Boktai na Game Boy Advanceu iskoristio je senzor svjetlosti kako bi vampiri bili manje opasni dok se igrač nalazi na dnevnom svjetlu. “Ta ideja naišla je na žestoko protivljenje drugih zaposlenika, pa čak i ljudi u vodstvu tvrtke. U tom smislu “OD” će biti jednako čudan”, napisao je.

“Mislili su da sam lud”

O samom projektu ne znamo puno, osim da se radi o nečem inovativnom, dosad neizvedivom, a snažno će se naslanjati na gotovo pa neograničene hardverske mogućnosti Microsoftovih Azure servera. “Razgovarao sam o tome s različitim velikim kompanijama, održavao prezentacije, a oni su mislili da sam lud. Naposlijetku je Microsoft pokazao da me jedini razumije i sada radimo zajedno”, Kojima je svojevremeno pojasnio kako je došlo do suradnje.

Za potrebe OD-a registrirao je “Social Scream System” i “Social Stealth” zaštitne znakove, pa možemo samo zamisliti da će ovo biti jedna iznimno neobična igra. I dok OD razvija usporedo, Death Stranding 2 ipak će izaći ranije, možda već krajem ove godine, ali izglednije u 2025.