Onimusha: Way of the Sword je najugodnije iznenađenje Gamescoma

Capcom je na ovogodišnjem Gamescomu predstavio nekoliko velikih naslova. Već smo pisali o našim dojmovima igranja Resident Evil Requiema, ali najveće iznenađenje za mene bio je Onimusha: Way of the Sword. Njihov booth bio je jedan od najatraktivnijih na cijelom sajmu: prostor uređen u tradicionalnom japanskom stilu, s drvenim panelima koji su se presijavali na svjetlu i dekoracijama koje su odavale atmosferu feudalnog Japana.

Gameplay dojmovi

Igru sam tijekom tri dana Gamescoma zaigrao dva puta, što dovoljno govori koliko me privukla. Na prvu me podsjetila na Sekiro, ali ne toliko po borbenom sustavu koliko po atmosferi.

Razine težine

Capcom je zanimljivo pristupio težini igre: postoje samo dvije opcije – lakša i teža.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ovaj dizajn balansira pristupačnost za širu publiku i izazov za iskusnije igrače, što bi moglo pomoći da igra privuče i novu generaciju fanova, ali i zadovoljiti nostalgičare.

Atmosfera i dojam

Najveća snaga Onimushe je upravo atmosfera. Booth i prezentacija prenijeli su duh igre na najbolji način:

Sve to stvara dojam da Capcom želi vratiti Onimushu kao relevantan naslov, ali i približiti ga današnjim standardima akcijskih igara.