Otkrili smo nove detalje o Cyberpunku 2077: RPG iz prvog lica i GTA-ovska razina detaljnosti i interakcije s gradom

Sa svakom novom informacijom o igri jasno je kako su developeri maksimalno posvećeni apsolutno svakom detalju u igri.

Nakon prikaza genijalnog trailera na Microsoftovoj press konferenciji, koji ipak puno toga ne otkriva, iza zatvorenih vrata je za odabrane ljude prikazano pola sata gameplaya. Dobili smo brdo informacija, a mi vam prenosimo neke od njih.

Cyber Punk 2077 će, za razliku od Witcher serijala, biti RPG iz prvog lica. U treće lice će se igra prebacivati kod vožnje automobila i ostalih vozila (?) i u cutscenama. Kod vožnje u prvom licu, primjerice, sve informacije korisničkog sučelja se iscrtavaju na vjetrobranu, šro je zgodan detalj.

Lik kojim upravljamo zove se prilično jednostavno – V! V može biti muško ili žensko, ovisno kakvim ga kreiramo. Same klase neće postojati od starta igre, već si “bildamo” karakteristike koje sami želimo kroz igru umjesto da si unaprijed izaberemo ulogu.

Primjerice, vrata s elektroničkom bravom možemo hakirati, ali ako je taj skill prenizak, onda koristeći inženjerske sposobnosti možemo pronaći panel, premostiti struju i otvoriti vrata na taj način. Mogućnosti za svaku radnju u svijetu Cyberpunka 2077 su široke i za doći do svega postoji više mogućnosti.

Grad i općenito svijet koji nas okružuje će biti jedno od najimerzivnijih iskustava u kojima smo sudjelovali u igrama.

Kod vožnje možemo bez problema, instantno prebaciti kameru iz prvog u trećeg lice, a kad smo u potjeri može se proviriti kroz prozor i pucati iz automobila, nakon čega se vozilo prebaci u samovozni način upravljanja.

V ima vlastiti stan u kojem će se spremati sva oprema, odjeća i oružje koje kupimo. Svu opremu tamo možemo i mjenjati, dok su iz CDPR-a naglasili kako postoje i druga mjesta u gradu na kojima će se to moći napraviti.

Odnosi s različitim frakcijama otvarati će nam i otvarati mnoga vrata

Cijeli svijet, odnosno grad u kojem igramo neće biti otključan u potpunosti na početku. Otključavamo ga putem “street carda”, koji “punimo” obavljanjem questova. Također, određeni komad odjeće može nam omogućiti pristup u pojedine djelove grada, što sugerira da bi u igri neki dijelovi grada mogli biti pod velikim utjecajem bandi, a kojima možemo podilaziti noseći njihove boje i obilježja.

U razgovoru s NPC-evima ćemo dobivati nove misije i razvijati priču. Svaka odluka koju donesemo može imati direktan utjecaj na razvoj priče, ali i na čitavi svijet, odnosno grad u kojem se Cyberpunk 2077 odvija. 

Rednecksa i prostituki povećanih proporcija u GTA stilu će biti i u ovoj igri.

Pucnjava u igri, prema opisu ljudi koji su je imali prilike odgledati, ona je sporija od jednog Dooma ili Borderlandsa, ali je brža i responzivnija od one u Falloutu 4. Kad ulazimo u borbu s likovima, imamo uvid u njihovu crtu zdravlja te možemo u realnom vremenu pratiti koliko im zdravlja oduzimamo s kojom radnjom. Također, protivnici imaju vlastite levele, pa s nekima od njih nećemo imati nikakve šanse u borbi sve dok ne razvijemo dovoljno svog V-a.

U uznapredovaloj fazi igre moći će se steći nadljudske sposobnosti poput otrčanja po zidovima, dok će bossovi s kojima će se boriti jednako tako imati dodatke koje će im davati nadljudske sposobnosti.

O Cyberpunku 2077 tek trebamo saznati više detalja, kao i odgledati sve ovo iz prve ruke. To je, pretpostavljamo, sve od informacija koje ćemo dobiti za trajanje ovog E3 sajma, a za više informacija ćemo se trebati strpiti do neke druge prilike. Igra bi mogla najranije izaći krajem 2019. godine, međutim, ovdje se radi o prilično optimističnoj pretpostavci. Kako bilo, na igri radi CDPR, pa možemo već sad reći kako će se raditi o jednoj od najboljih igara svih vremena.