Ovih 7 novih stvari obilježile su Battlefield 2042 gameplay prikaz

Ne znamo za vas, ali nas je Battlefield 2042 osvojio BF3/4 vibrama. Jako nam se sviđa to što DICE i EA nisu totalno zastranili u futurističkom gameplayu. BF2042 igra se poput modernih prethodnika, nema lasera, teleportacije, trčanja po zidovima magnetskim čizmama, nevidljivih tenkova i vojnika, a roboti još uvijek ne dominiraju ratištima…

S druge strane tu su i dalje dobra stara balistička oružje, klasični eksploziv poput C4, tenkovi i vozila koja ne odstupaju previše od ovoga što imamo danas… I to nam se jako sviđa.

Grappling hook, zipline, wingusit…

Izgleda da će Battlefield 2042 biti dinamičniji nego ikad. Kretanje će biti brže zahvaljujući tzv. grappling hooku kojeg je popularizirao Just Cause serijal, a kasnije su ga prisvojile Batman igre i Sekiro, a možemo reći kako je tehnički pionir bio Spider-Man još prije 20-ak godina.

U jednom kadru možemo vidjeti kako se igrač penje/hvata na 30-ak metara visoku dizalicu čiju visinu savladava u tek nekoliko sekunda. Koliko uspjevamo zaključiti, grappling hook zauzima gadget slot i možda neće biti dostupan baš svim klasama i specijalizacijama.

Velike udaljenosti ćemo apsolvorati i fiksnim ziplineovima, a možda i zanimljiviji od grappling hooka nam je wingsuit čije korištenje izgleda iznimno zabavno. Pogledajte u kratkom videu iznad i pretplatite se na naš Youtube kanal.

Dodatke na oružjima mijenjat ćemo direktno u igri

U kadru od tek nekoliko sekunda dobili smo prikaz kako ćemo mijenjati dodatke na oružjima. U BF2042 neće se trebati ulaziti u posebne menije, već će dosta toga biti dostupno u, nazovimo ga tako, plus meniju.

Nije realno očekivati mogućnost promjene bilo kojeg od desetke dostupnih dodataka, ali, primjerice, moći ćemo brzo dodati ili ukloniti prigušivač, izmijeniti tip municije i slično. Animacije nema već se dodaci magično i instantno pojavljuju na oružjima što nam se čini malo nerealno i moglo bi se abuseati.

Civilna vozila i električni bicikli

U više kadrova vidjeli smo vozila koja nam više izgledaju poput električnih bicikala nego motora. Savršeno za one koji vole stealth način igranja budući da su oni praktički nečujni, ali i za recone/snipere za brzo i intimno mijenjanje pozicija.

Osim motora/bicikala vidjeli smo civilne automobile, kamione, ATV-ove i ostala slična vozila. Mi ih volimo nazivati sredstvima za montiranje C4.

Taktika – C4 na vozila

A kada smo kod C4 na vozilima, oduševljeni smo što se takav način igranja iz BF3 i BF4 vraća i u novi Battlefield. Dio u kojem igrač s ATV-om skače sa zgrade i zabija se u helikopter, dok kolega suigrač čeka savršeni trenutak za daljinsku aktivaciju ekploziva je sve ono zašto volimo Battlefield.

Levolution se vraća

Tzv. levolution iz Battlefielda 4 se vraća. U BF4 on se manifestirao u obliku velikog nevremena, rušenja brane i poplave, destrukcije nebodera koja totalno mijenja mapu…

U BF 2042 na jednoj od 7 mapa vidjeli smo tornado koji usisava sve oko sebe. Ovu prirodnu pojavu koristit ćemo kao mamac kako bi usisali druge igrače ili kao sredstvo za skrivanje, naravno uz ogroman rizik. Zgodan efekt je glitchanje sučelja u blizini tornada.

Fleksibilnije klase

Za ovo još uvijek čekamo dodatno pojašnjenje, ali ako je suditi po gameplay traileru, klasna ograničenja više neće postojati ili će biti znatno fleksibilnija. U nekoliko kadrova vidjeli smo različite specijaliste i klase opremljene s RPG-evima i gadgetima koji su u prošlim igrama bili rezervirani samo za određene klase. Ovakav liberalniji sistem mogao bi snajperistima omogućiti nošenje SMG-eva i alata za popravljanje, a inženjeri bi mogli nositi spawn beacone, motion sensore

Trailer možda i ne donosi realno stanje stvari budući da je DICE u procesu optimizacije, ali ostaje činjenica da još uvijek ne znamo kako će Battlefield 2042 funkcionirati na polju slaganja loadouta. Najave posebnih specijalista i klasičnih klasa stvorile su jednu veliku zbrku i nitko zapravno ne zna što nas čeka.

Samo 4 igrača u squadovima

Nije novost, ali je bojazan. Unatoč traileru kojem dominiraju kaos i eksplozije, DICE tvrdi kako će BF 2042 biti posebno fokusiran na timsko igranje. Izgleda da se vraća oživljavanje suigrača u timu neovisno o klasi, ali nije li 4 igrača po squadu premalo za mape sa 128 igrača?

BF4 imao je 5 igrača po squadu, a BF2 čak 6. 5 ili 6 igrača čini nam se kao optimalna brojka, ali radi se o još jednoj sitnici koja je podložna promjenama. 4 nam se svakako čini premalo.

Kako se vama čini novi Battlefield? Što ste uočili novoga, a da je nama promaknulo?