Vijesti

Ovo su prve ocjene za novu Zeldu: 100, 100, 100, 100, 100, 100, 100…

Ok, nisu sve recenzije za The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom 100 od 100. Neke su i 10 od 10, 5 od 5 itd. Uredu, karikiramo, ali zaista, nakon prve 62 recenzije velikih svjetskih medija, Metacritic broji prosječnu ocjenu od 97 i teško da će se micati s nje.

Brzim pregledom recenzija stižemo do zaključka kako je Zelda ekipa iz Nintenda uspjela proširiti dobitnu formulu iz Breath of the Wilda te osvježiti mapu i gameplay mehanike na način kako to rade najbolje igre svih vremena. Jer, gledajući ocjene, Tears of the Kingdom to definitivno jest.

Kao jedinu manu recenzenti općenito navode relativno upitne performanse, a koje ipak nadilaze slabašni hardver Nintendo Switcha. Za razliku od naših drugih pregleda recenzija novih igara, u ovom nećemo navoditi ni citirati, budući da se velika većina recenzenata ponavlja u hvalospjevima novoj Zeldi.

Ono što Tears of the Kingdom izdvaja od Breath of the Wilda su nova područja za istraživanje u oblacima, za koje sigurno znate ako ste gledali neke od trailera, međutim, igra donosi i goleme podzemne sisteme koji su u najmanju ruku jednako dobri, a brojnima i bolji. Također, hvali se i Linkov obogaćeni arsenal sposobnosti poput Ultrahanda i Fusea koji potpuno mijenjaju igru.

Ultrahand i Fuse djeluju poput nove igre

Primjerice, Ultrahand sistem pomicanja, kontroliranja i spajanja objekata jako je dobro iskorišten u zagonetkama. Jedan recenzent tako navodi kako je, korištenjem Ultrahanda, za prijelaz (pre)široke rijeke sastavio splav, a drugi je izgradio most. A Fuse sistem u kojem kombinirate i gradite vlastita oružja većina recenzenata hvali kao najbolju novu gameplay mehaniku, a koja kontrira najkritiziranijoj stavki iz Breath of the Wilda, lomljenja oružja. Da, Tears of the Kingdom naslijedio je mehaniku lomljenja oružja iz prethodnika, međutim, kada s Fuseom nadogradite bilo koje oružje, stanje lomljenja se resetira.

Neki su ubilježili preko 100 sati igranja te navode kako ni blizu nisu završili s igrom. Kažu da je ostalo još stotine sati eksperimentiranja i istraživanja, pa će tako, baš poput BotW, nova avantura krenuti tek u trenutku kada milijuni igrača sutra pokrenu igru na svojem Switchu te se masovno krene otkrivati za što je sve sposoban Tears of the Kingdom, kojeg bismo, ako trebamo, opisali jednom riječju – igralištem.

Igra

Povezano