Ovu verziju Quakea 2 jedva pokreće Nvidia GeForce Titan XP

Zanemarite određenu razinu šuma slike i pogledajte kako izgleda Quake 2 u novom renderu.

Pathtracing i raytracing su nove tehnike renderiranja video igara za koje postoji opravdana nada kako će postati velika stvar u budućnosti. Pathtracing u realnom vremenu je sposoban prikazati nevjerojatne refleksije, sjene i globalnu iluminaciju odnosno osvjetljenje.

Kako bi demonstrirao mogućnoti ove tehnike renderiranja, Edd Biddulph radi na GPU pathtraceru za Quake 2 i rezultati su itekako vidljivi.

Problem predstavlja jedino što su hardverski zahtjevi iznimno visoki, pa je kreator ovog projekta morao upogoniti Nvidia GeForce Titan XP grafičku karticu, a igra iz 1997. godine je strašno opteretila ovaj zadnji krik tehnologije današnjice.

Naime, pathtracing i raytracing stvaraju mnogo šuma slike, a to se događa kada pojedini piksel nije dovoljno puta uzorkovan za svaku moguću putanju svjetlosti koja utječe na njega. Stoga je logično rješenje kreiranje više mogućih uzoraka tog piksela kako bi se smanjio šum, a to iziskuje drastično više resursa, pogotovo u realnom vremenu.